Ruházat

A reklámruházat külön műfajt jelent a reklámajándékok széles kínálatában. Igaz, hogy a reklámpóló, pulóver, dzseki, piképóló reklámhordozóként történő ajándékozása nagyobb odafigyelést igényel, hiszen nem csak az ár-érték arányt kell mérlegelnünk, a termék tartósságát, az emblémázás milyenségét, hanem az azt kapók méreteit is. Ha nagy tömeget akarunk felöltöztetni, pl. futóverseny esetében, akkor egyszerűbb a képlet, hiszen egy általánosan elfogadott méretszortimentet kell figyelembe vennünk és remélni, hogy a részvevők között működni fog és a végén nem marad meg sok egy méretből, miközben a másik elfogyott. Azonban ha 20-30 kollégánkat akarjuk "uniformizálni", akkor pontos méreteket ajánlott rendelnünk. Ajánlatos egy középméretből (nőknél M-es, férfiak esetében L-es méretből) mintát megnézni és ehhez viszonyítani a többit. Logikusnak tűnik nem pontos darabszámot kérni, hanem mindenből többet, hiszen az új belépőkre is gondolni kell és a későbbi, kisebb darabszám emblémázása már fajlagosan sokkal többe kerülne. Ha elvárjuk, hogy dolgozóink minden nap formaruhában jelenjenek meg, akkor annyi váltást kell számukra biztosítani, ahány munkanapot dolgoznak egy héten. A formaruha esetében ajánlatos stabil anyagból készült terméket választani, hiszen többet kell kibírnia, mint egy havonta egyszer-kétszer használt felsőruházatnak. Mivel a dolgozók a cég arcát jelentik, a kinyúlt, kifakult formaruha nem azt a képet sugározná cégünkről, amit mi szeretnénk. Ha elég stabil anyagot választunk, akkor az emblémázás hímzéssel is történhet (a túl vékony anyagot a hímzés összehúzza), különösen azért, mert a hímzés biztosan nem fog lekopni az anyagról sok mosás után sem. A szitanyomás a vékonyabb anyagokon jelent megfelelő emblémázási megoldást. A polár pulóvereken a szitázás a bolyhos felületen nem lehetséges, ezeket hagyományosan csak hímezni lehet. Szokatlan megoldás, de működik a polár anyag lézergravírozása, illetve dombornyomása is. Ebben az esetben a polár szálak megolvadnak és ez a textúrájában eltérő felület rajzolja ki a logónkat. Amennyiben a hímzés mellett döntünk, de tudjuk, hogy a későbbiekben kisebb mennyiségeket szeretnénk utánrendelni, akkor a felvasalós hímzés applikációt javasoljuk. Ebben az esetben a hímzés nem közvetlenül a ruházat anyagára történik, hanem egy hordozó felületre, melyet utólag lehet felvasalni a termékre. Ha így döntünk, akkor az első rendelés esetén megrendelhetünk több hímzést, mint terméket, amit az utánrendelések alkalmával csak fel kell vasalni a pulóverre, dzsekire, piké anyagra. A reklámruházat egy cég marketing mixének elengedhetetlen eleme, hiszen ezzel szembesülnek az ügyfelek, alvállalkozók az együttműködés első pillanatától az utolsóig. Nem utolsó sorban jelentős szerepet játszik a belső PR-ban is, hiszen növeli a cégnél dolgozók összetartozás-érzését, valamint kíméli saját öltözéküket.
Ajándéktárgyak: Ruházat
Termékek betöltése... Termékek betöltése...
1 - 20 / 4510

A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2017

Logózott, feliratos ajándékok cégeknek 26 év szakmai garanciájával: 3 500 partnerünknek, naponta 66 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2017
Kapcsolatokat SzÉpítünk!

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

PHP_GENERATE_TIME: 3.125 sec | SQL_TIME: 0,5701 sec | ACT_DATE: 2017-07-27 | ACT_TIME: 06:40:39