A trendi hibrid2016-10-20

Nem csak az autógyártásban, hanem a kommunikációban is terjedőben van a hibrid "fajta". Valamennyi cég marketingjének aktuális kérdése napjainkban, hogy a kommunikációjukat még folytassák-e a hagyományos csatornákon vagy teljes egészében térjenek át az online marketingre.
Az offline és online hibridjére szinergiát előidéző megoldást kínálnak azok az online alkalmazások, amelyek nyomtatott kép szkennelésével/fotózásával visznek fel egy adott weboldalra, ahol elindul a feltöltött tartalom (reklámfilm, ajánlat, további termékinformáció, stb). A tartalom cserélgethető, így gyakorlatilag egy TV csatornát ad a felhasználó kezébe az, aki egy termékre nyomtatott képpel rá tudja venni a célcsoportját, hogy letöltse az alkalmazást és rendszeresen ránézzen, hogy milyen tartalmat nyújtanak neki. A folyamat elindításához ebben az esetben egy offline tárgy gyártására, nyomtatására van szükség, ami folyamatosan a felhasználó keze ügyében van és hosszú ideig használja. Ilyen lehet egyetemisták esetében egy füzet, amelybe jegyzetel, irodai dolgozók esetében egy kellően nagy emblémázási felülettel rendelkező reklámajándék (bögre, termosz, naptár), raktárosok esetében pl. egy plakát a cégünk reklámjával, amelyre nagy sportversenyek idején fizikailag rögzíteni lehet az eredményeket, a rányomott alkalmazás hivatkozással ugyanakkor egy fogadási felületre lehet belépni.
Csak a kreativitásunk szab határt annak, hogy a saját piacunk esetében milyen tartalom, ajándék talál célba, amely proaktivitásra készteti a célcsoportunkat és beégeti a márkánkat, cégünket a retinákba.
Mi is próbálkozunk ezekkel a megoldásokkal év végi katalógusunkban. Számos termék esetében kedvezményes árakat mutatunk a katalógus árakhoz képest, ha Layar alkalmazással szkenneli őket. Hajrá!





Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024

Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 33 év szakmai garanciájával
4 100 partnerünknek, naponta 25 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024
Kapcsolatokat SzÉpítünk!
PHP: 0.345s | SQL: 0,046s | 2024-11-23 05:42:41