BLOG
Gondolatok napjaink ajándékozási kérdéseiről2020.10.21
Partnereink egyre gyakrabban keresnek meg bennünket azzal, hogy a vírushelyzet miatt online tartott konferenciájuk "virtuális résztvevőinek”, vagy az elmaradt személyes találkozók / kiállítások / céges rendezvények "részt nem vevőinek” tudnánk-e névre szóló csomagban (cégük nevében)… [Részletek: Gondolatok napjaink ajándékozási kérdéseiről]
A nagy anyagpara 1.2020.08.13
A promóciós ruházatok kiválasztásához szeretnénk segítséget nyújtani az alapanyagok (1. rész) és feldolgozásuk mikéntjének (2. rész) áttekintésével. Kínálatunkban az alábbi alapanyagokból előállított pólók, piképólók, dzsekik, pulóverek, ingek fordulnak elő.1. pamut:Természetes, kellemes viselet,… [Részletek: A nagy anyagpara 1.]
3 koronás reklámajándék ötlet 2020.04.09
Válságos időkben más szempontból kell átgondolnunk, hogy kinek, mire van szüksége, mi a marketing szerepe az emberek életében. Egy pár éve végzett (AC Nielsen) kutatásunk szerint a reklámajándék a marketingnek azon szelete, amit az emberek szívesen és örömmel fogadnak minden más reklámozási móddal… [Részletek: 3 koronás reklámajándék ötlet ]
A hasznos reklámajándék2020.01.21
A promóciós cikkek hatékony eszközök a márka ismertségének erősítésében, de ha nem megfelelő promóciós ajándékot választunk, annak csekély hatása lesz, elképzelhető, hogy nem lesz használva, nem lesz szem előtt. Azok a tárgyak, amelyek nem hasznosak egy adott iparág szereplői számára, nem fogják… [Részletek: A hasznos reklámajándék]
Retró vs. vintage2020.01.17
A reklámajándékos cégek kínálata - a katalógusok éves kibocsátása miatt - mindig kis késéssel követi az aktuális trendeket, emiatt a szalmaláng módjára elhamvadó stílusok és termékek többnyire be sem kerülnek a kínálatunkba. A reklámajándék piac másik sajátossága, hogy azok a standard ízlést… [Részletek: Retró vs. vintage]
A reklámajándékozás sóhajok hídja2020.01.10
Az általánosságban véve hasznos ajándékok egy adott környezetben nem mindig tűnnek annak. Ha például egy iránytűs kulcstartót ajándékozunk egy nehézipari szakkiállításon, akkor ez abban a környezetben nem releváns, így akár a kukába is kerülhet. A rendezvény környezetéhez, a célcsoport igényeihez… [Részletek: A reklámajándékozás sóhajok hídja]
A reklámajándék, mint hirdetési felület2020.01.03
A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell… [Részletek: A reklámajándék, mint hirdetési felület]
Márton-napi kellékek2019.11.11
Először is tisztázzuk a fogalmakat. Mi a lúd, liba? Ha a Gőgös Gúnár Gedeonból nem derült volna ki: Az európai fajtákat (Anser anser domestica) a nyári lúd (Anser anser), az ázsiaiakat és amerikaiakat a bütykös lúd (Anser cygnoides, Cygnopsis cygnoides) háziasításával hozták létre. A lúd… [Részletek: Márton-napi kellékek]
A moszkvai öszvér legendája2019.10.02
azaz a Moscow Mule koktél története, szóval mire való ez a rézbögre? Mint már több blogbejegyzésben utaltam rá, egy termék eladásához "csak" egy jó ötlet kell. Hogyan lehet rézbögrét eladni? Ehhez is csak egy sztori kell, és ez a moszkvai öszvér története. A Moscow Mule egy koktél, amit ilyen… [Részletek: A moszkvai öszvér legendája]
5-let, hogy hogy ne csináljunk üzleti partnerünkből szendvicsembert2019.09.30
A közelgő ünnepek felvetik a kérdést, hogy az év végi ajándékozáskor ugyanazokat az alapelveket kövessük-e a reklámajándékaink emblémázásakor, mint év közben. Hogyan helyezzük el a PR-célú, egész éves együttműködést megháláló partnerajándékainkra cégünk logóját, üzenetét? Az év végi ajándékok… [Részletek: 5-let, hogy hogy ne csináljunk üzleti partnerünkből szendvicsembert]