Ügyfélajándék mint marketingeszköz2024-10-07

Az ügyfélajándékok nemcsak a hálát fejezik ki, de kiváló marketingeszközként is szolgálhatnak. Egy jól megválasztott ajándék tartós emléket hagy, és erősíti a céges kapcsolatokat. Az ajándék a figyelmesség jele az üzleti partnerek felé, amely segíthet a márka hosszú távú építésében, különösen karácsony előtt kézenfekvő dolog ajándékkal készülnünk, de egyéb olyan alkalmakkor is, amikor az ügyfelünk nem is számít ajándékra.

Az ügyfél ajándék több szempontból is hasznos

Mi lehet ügyfélajándék?

Számos logózható ajándékötlet létezik üzleti partnerek számára. Ajándékozhatunk praktikus üzleti kiegészítőket, irodaszereket, mappát, füzetet, fejhallgatót, powerbankot, pendrive-otvagy mindennapi használatra alkalmas tárgyakat is, amiket szívesen hazavisznek az otthonukba az ügyfeleink. A céglogóval emblémázott ajándékok különösen hatékonyak, mivel a jövőben arra emlékeztetnek, hogy a cég számára mennyire fontos az adott személy és a vele való pozitív viszony ápolása. 

Üzleti ajándék - miért jó marketingeszköz?

Tartós hatékonyság

Az olyan ajándékok, mint a céges tollak, füzetek és - bármilyen hihetetlen napjainkban még mindig - a naptárak is, hosszú időn keresztül használatban maradnak, így az ezekre az eszközökre nyomott logónk, céges üzenetünk hosszú ideig és folyamatosan szem előtt lesz. Ezzel szemben az elfogyasztható finomságok egy pillanatnyi öröm után végleg feledésbe merülnek, még akkor is, ha például egyedileg címkéztünk, csomagoltunk egy üveg minőségi italt vagy csokoládét.

Költséghatékony

Üzleti ajándékként logózott termékeket is adhatunk.Egy üzleti partnernek adott ajándék egyszeri befektetés, mégis hosszútávú reklámhatást biztosít, különösen akkor, ha az ajándékunk egy hasznos eszköz és megtaláltuk a megfelelő alkalmat az átnyújtására. A karácsonyi ajándékként átadott reklámajándékok kézenfekvő megoldásnak tűnnek, de ne felejtsük el, hogy a reklámajándékozásban is létezik reklámzaj: azaz olyan időszak, amikor nagyon sok partner ajándékozza meg egymást. Talán hasznosabb az ajándékozásra egy olyan alkalmat teremteni, amikor a megajándékozott nem számít a meglepetésre. Egy csekély értékű ajándék is alkalmas arra, hogy nagyon hosszú ideig az ügyfelünk szeme előtt legyen, ezért a reklámajándék egy igazán költséghatékony marketingeszköz.

Használhatóság

A legjobb ajándékok azok, amelyek praktikusak, így biztosítva, hogy az ügyfelek gyakran használják majd őket. Gondoljunk azokra az öntapadó jegyzettömbökre, füzetekre, fülhallgatókra, powerbankokra, vagy akár palackokra, ételtartó dobozokra, amikre mindenkinek szüksége van és jó, ha több van belőlük: egy az irodába, több otthonra, edzésre, kirándulásra...

Mit érdemes figyelembe venni az ügyfélajándékozásnál?

Fontos, hogy az ajándék hordozza a cégünk arculati elemeit, tükrözze a cégkultúránkat, de a célcsoportunk érdeklődési körét is vegyük figyelembe a kiválasztásakor. 

Nem mindegy, hogy milyen terjedelmű, súlyú egy ajándék, mert a logisztikáját is meg kell oldanunk. Ha az értékesítőink viszik ki az ügyfeleknek, vagy csomagban küldjük, de ha az ügyfélszolgálatunkon osztogatjuk, akkor sem mindegy, hogy a nagy mennyiségű ajándék raktározásához mekkora helyre van szükségünk, könnyen mozgatható-e.

A csomagolás kiemelt jelentőségű, hiszen a kiszállítás, átadás körülményei meghatározzák, hogy mibe csomagoljunk egy ajándékot vagy ajándékcsomagot. Az ajándék személyes átadása mindig prioritás, ehhez pedig a papírtáskák ideális csomagolást jelentenek, hiszen maga  a papírtáska is logózható és még jópárszor használatban lesz, amennyiben elég tartós anyagból készült modellt választunk. A személytelen postai küldés akkor fogadható el, ha több száz ügyfelünknek akarjuk eljuttatni az ajándékunkat. Ebben az esetben csak olyan ajándékot tudunk választani, ami nem törékeny és jól csomagolható csomagküldésre alkalmas dobozba.

A karácsonyi időszak remek alkalom az üzleti ajándékozásra.

Céges ajándékötletek a Reklámajándék.hu hatalmas választékából

Jelentős raktárkészletünknek hála, teljes kínálatunkban böngészve nálunk biztosan találsz olyan ajándékot, ami megfelel a céged és a célcsoportod igényeinek. Nézz körül, és rendelj minél előbb, hogy időt és stresszt spórolj magadnak. Ha elakadtál, keress minket bátran, több, mint 30 év tapasztalat áll mögöttünk.

Képek forrása: Freepik és saját fotók.


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024

Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 33 év szakmai garanciájával
4 100 partnerünknek, naponta 25 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024
Kapcsolatokat SzÉpítünk!
PHP: 0.294s | SQL: 0,029s | 2024-10-11 09:14:23