VR szemüveg, mint kérdőjel2016-10-10
Döbbenetes gyorsasággal robbantak be a piacra a különböző VR szemüvegek, amire a reklámajándék szakma is kivételes rugalmassággal reagált. Az új termékek gyors bevezetésében a nehézséget évek óta az okozza, hogy a reklámajándék nagykereskedők januárra állítják ki az egész évig érvényes katalógusaikat, így a legújabb kütyüket még nem tudják letárgyalni, beilleszteni a fő katalógusuk kínálatába. A kiegészítő, szezonális katalógusok szeptember elején kerülnek ki a beszerzőkhöz és marketingesekhez, így ebben van lehetőség bemutatni az új termékeket - pl. az idén a telefonnal használható VR szemüveget -, azonban ezek a katalógusok mindig csak kiegészítik az év eleji kínálatot, kisebb terjedelműek és alacsonyabb példányszámban kerülnek a piacra.
Ez a termék is rávilágított az évekkel ezelőtt felvetett és a mai napig nem megválaszolt kérdésre, hogy hogyan, mikor tudnánk átterelni a webáruházak használatára - olyan mértékben, hogy a katalógusok kiadása már feleslegessé válhasson - a reklámajándék beszerzőket, hiszen ott sokkal gyorsabban lehetne követni a trendeket és nem kellene több tízezer példány katalógust kinyomtatni, amely nem csak azért lenne üdvös, mert olcsóbbá tehetné a reklámajándékokat (nem kellene hatalmas összeget a nyomdázásba befektetni), hanem azért is, mert csökkentené a környezetterhelést.
Eredetileg a VR szemüveg működéséről szerettem volna írni, de ezt legközelebb...
Mindenesetre a kapható VR szemüvegeink itt , a webáruházban is megtalálhatóak már pár száz forinttól.