Teremtsünk alkalmat

Állandó kétség gyötör bennünket az ősz folyamán, hogy mit ajándékozzunk karácsonyra a céges partnereinknek, saját kollégáinknak, esetleg a hivataloknak, akik megkönnyítették az életünket az év során?
Van-e értelme az év végi ajándék dömpingben hordani a cseppet a tengerbe?
Szerencsére sokan rájöttek már arra, hogy nem kizárólag karácsonykor lehet meglepni az üzleti partnereket egy hasznos ajándékkal.
Ha tudatosan beépítjük az üzleti ajándékozást a marketing mixünkbe, akkor sikeresen támogathatjuk marketing stratégiánkat az egész év során ajándékozással.
Pár - általunk már alkalmazott - ötletet írok le, hátha mások is tudják használni ezeket.
Evidensnek tűnik, mégis hosszútávú előre gondolkozást igényel a partnerek névnapjának nyilvántartása. Ha ehhez rendelkezünk egy automatizált alkalmazással, akkor erre egy héttel előre figyelmeztethet a rendszer: Hívhatom, mehetek, vihetek ajándékot, hiszen egy ilyen figyelmességet nehéz visszautasítani.
A születésnap kiderítése a közösségi médiából lehetséges, vagy a kulcsemberünk kollégáitól lehet megtudni, ha fennáll a jó kapcsolat.
Amennyiben a kapcsolattartónk pl. szülési szabadságra megy, távozása előtt egy búcsúajándék megalapozhatja visszatéréskor a kapcsolat felvételét.
Komolyabb szerződések aláírásakor az ajándékba vitt, névre gravírozott, értékes toll emlékeztethet a későbbiekben a gyümölcsöző együttműködésre.
Egy kiváló ötletnek tartom az alábbi "alkalomteremtést": felső kategóriás autó vásárlásakor, annak napszemüvegtartójába egy hozzá méltó márkájú napszemüveget tett az autószalon. Az ajándékot nem adták át hivatalosan, így a vevő azt később találta meg és meglepetésére azt nem ott felejtette valaki, hanem valóban ajándéknak szánták. Direkt nem említem az autómárkát, ne ragadjunk le ennél, hanem találjuk ki a saját termékünkhöz, márkánkhoz a megfelelő ajándékot és teremtsünk alkalmat az eljuttatására.
Egy tipp: semmiképpen NE futárszolgálattal küldjük az ajándékot, hacsak nem épp így tudjuk elérni a kívánt hatást.

5.0 átlag 1021 vélemény alapján
5.0 átlag
1021 vélemény alapján
100% magyar családi vállalat
100% magyar
családi vállalat
Tanúsított termékkínálat
Tanúsított
termékkínálat
ISO 9001:2015 2003 óta
ISO 9001:2015
2003 óta
Emissziómentes irodaépület
Emissziómentes
irodaépület


Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!
Értékelés
Kedvencek
Bejelentkezés
Kosár
Bejelentkezés
Partnereink 5* átlaggal értékeltek minket Google-ön, Facebook-on és Trustindexen: megbízhatóság, segítőkészség, gyorsaság
1991 óta stabilan fejlődő magyar családi vállalkozás 8.000 m2-es központban, saját raktárral és emblémázóüzemmel
Termékeink megfelelnek az uniós előírásoknak, tanúsítványainak: RoHS, REACH, WEEE, EN 471
2003 óta folyamatosan megfelelünk az ISO 9001:2015 szabványnak, erősítve minőség iránti elköteleződésünket
8.000 m2-es épületünkben geotermikus hűtés-fűtés, takarékos világítás, környezetkímélő folyamatok, járműveink alacsony kibocsátásúak.
PHP: 0,476s | SQL: 0,049s | 2025-09-08 00:17:34 | 
xs
sm
md
lg
xl
xxl