Póló, az ikonikus2016-05-05

Az elmúlt hetekben az Iconspeak pólóért rajong a világ, teljes joggal. Akik kitaláltál, azt írják, világutazóknak szánták. Ez a marketing ötletük támadt egyszerű pólók eladásához. Mindenki szereti magát világutazónak képzelni, de valljuk be, hogy az 1-2 hetes nyaralás egy görög szigeten vagy Horvátországban még nem meríti ki ezt a kategóriát. És mutassanak nekem egy görög szigetlakót, aki a hotel, wifi vagy a toalett szó kiejtéséből nem jön rá, hogy mire van szükségünk. A nyelveket nem beszélő csendes-óceáni szigetlakókat látogatók pedig eléggé kevesen vannak ahhoz, hogy sikerre vigyék ezt a vállalkozást. Egy egyhónapos utazás esetén rögtön 30 db pólóra lenne szükségünk, hogy az út minden percében kéznél legyenek az ikonok. Röviden szólva: ez egy nagyszerű marketing ötlet, de valójában nem a világutazók igényeit elégíti ki, hanem sok pólót lehet vele eladni, mert jópofa ötlet.

Ilyen ötleteket kellene kitalálnia a marketingeseknek és nem csak akkor, amikor a pólók emblémázásáról gondolkodnak.
Hogyan tudnám szeretetté, hordottá, vágyottá, közbeszéd tárgyává tenni azokat az egyszerű termékeket, amelyekhez olcsón hozzá lehet jutni és akár 1 színnel rászitázni VALAMIT.
Valamit, ami a cégünk arculatához, küldetéséhez passzol, de nem simít be bennünket az általános reklámzaj felületbe, ráadásul rámutat, hogy kreatívak vagyunk, odafigyelünk a részletekre és nem csak ötleteink vannak, hanem bátrak is vagyunk megvalósítani azokat, még akkor is, ha esetleg kicsit megosztóak.

Hajrá!
reklámajándék.hu




Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024

Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 33 év szakmai garanciájával
4 100 partnerünknek, naponta 25 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024
Kapcsolatokat SzÉpítünk!
PHP: 0.415s | SQL: 0,037s | 2024-11-23 08:48:38