6 tipp hogyan ússzuk meg a reklámajándékozást2015-11-04
1. NE készíttessünk reklámtollat, hanem az ügyfélszolgálatunkon vegyes - lehetőleg a dolgozók otthonról hozott -, törött klipszes tollaival írassuk a kollégákat, ügyfeleket.2. NE öltöztessük formaruhába a front office-t, raktárat, sofőröket. Koptassák a saját ruhájukat, jelenjenek meg az ügyfelek előtt vegyes színekben, semmiképpen ne tükrözzék cégünk arculatát.
3. NE ajándékozzunk a kiemelt ügyfeleknek prémium ajándékot sem karácsonykor, sem máskor. Amikor meglátogatjuk őket, csak mondjuk azt, hogy Helló! :)
4. NE készíttessünk céges rendezvényre búcsúajándékot, jobb, ha elfelejtenek bennünket és a rendezvényt.
5. NE készítsünk ki emblémázott jegyzettömböt, filléres golyóstollat, konferenciatáskába az írásos anyagokat, ha konferenciát, szimpoziont tartunk a partnereknek, úgyis csak egy lesz a sok közül.
6. NE adjunk a dolgozóinknak sem ajándékot semmilyen alkalommal, úgysem hálálják meg. A belső PR felesleges, nem kellenek a lojális dolgozók, majd jön helyettük más.
IGEN! EZ EGY VICC VOLT, AMIN SENKI NEM NEVETETT, mert sajnos erre mindre költenünk kell, mert a reklámajándék - és minden, amit ebbe a kategóriába sorolunk - nem költség, hanem befektetés.