5-let, hogy hogy ne csináljunk üzleti partnerünkből szendvicsembert2019-09-30



A közelgő ünnepek felvetik a kérdést, hogy az év végi ajándékozáskor ugyanazokat az alapelveket kövessük-e a reklámajándékaink emblémázásakor, mint év közben. Hogyan helyezzük el a PR-célú, egész éves együttműködést megháláló partnerajándékainkra cégünk logóját, üzenetét?    
 Az év végi ajándékok általában prémium minőségűek, magasabb árfekvésű termékek, vagy olyan ötletes "luxus” tárgyak, amit a megajándékozott szívesen fogad, és örömmel használná, viselné, ha…. Ha nem virítana rajta feltűnően például egy rovarirtó cég logója vagy egy gyógyszernév. Hogyan ajándékozzunk, ha szeretnénk egy tartós használati tárggyal vagy felsőruházattal örömet is szerezni, de biztosak szeretnénk lenni benne, hogy az ajándékozottnak eszébe jut majd cégünk, ha kezébe veszi vagy felveszi az ajándékot.
Van, amikor így kell (Forrás: Zara)
Néhány ötlet, ami biztosítja, hogy üzleti partnerünk megtartsa ajándékunkat:
1. A logó elhelyezése
Ha a logónkat nem a termék elején, hanem hátulján, belsejében, alján  helyezzük el, akkor azt csak a használó látja, emlékezeti a cégünkre. Ruházat esetében nem a mellrészen frontálisan, hanem pl. a nyakban, táska esetében a belső zseben, bögre esetében a fülére lehet nyomni.
2. A logó mérete
A "megköszönő" ajándékok esetében az üzenet nem a külvilágnak szól, hanem az üzleti partnerünknek, így a logó lehet sokkal kisebb. Ebben az esetben nem az elérések számával foglalkozunk. Ilyenkor nem a rendezvényen nézelődőket vagy - TV közvetítés esetén - a nézőket szólítjuk meg. A logónak nem kell úgy virítania, mint például a futóversenyeken résztvevők pólóin. Év végén igaz a mondás, hogy a "small is beautiful". :). 
3. A logó színe
Amennyiben az arculati kézikönyvünk megengedi, kivételesen eltérhetünk a céglogó lilájától, narancsától, kivijétől. A kiválasztott ajándék színétől pár árnyalattal eltérő logózás igazán elegánssá teszi és diszkréten tartja ajándékunkat. Itt felvetődik még egy aspektus. A prémium ajándékok esetében általában nem több ezer, sőt néha nem is több száz darabra van szükségünk. A termék logózása azonban ebben az esetben is feltétlenül szükséges, de a kis mennyiségek logózása nem méretgazdaságos. Erre jelenthet megoldást, ha olyan méretet kísérletezünk ki, ami többféle rendelt ajándékra is alkalmazható, így - ha a szín ráadásul semleges, pl. ezüst - a technikai költségek optimalizálhatóak.
4. A választott technológia
Az értékes ajándékok  általában minőségi alapanyagból készülnek. A minőségi alapanyagok olyan emblémázási eljárásokat tesznek lehetővé, amelyek tovább hangsúlyozzák az ajándékunk prémium jellegét és biztosítják a felirat tartósságát. A bőr pénztárcákra javasolt inkább dombornyomást kérni, a fém tárgyakra gravírozást, a dzsekikre, pulóverekre hímzést. Ezek mind időtálló eljárások, melyek utalnak az ajándékozó megbízhatóságára és a két fél kapcsolatának szilárdságára.
5. Szakadjunk el a megszokottól
Mostanában a csapból kreativitás folyik. Bemutatótermünkben sok-sok emblémázott ajándéktárgy ad inspirációt, ezért nem kell a nulláról kitalálnunk az egyedi megoldásokat. Mi tudunk segíteni, mert 28 éve  okosodunk, okoskodunk :) ezen a területen.

Emblémázási tudnivalók.



 


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024

Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 33 év szakmai garanciájával
4 100 partnerünknek, naponta 25 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024
Kapcsolatokat SzÉpítünk!
PHP: 0.292s | SQL: 0,034s | 2024-11-22 19:39:08