- Főoldal
- Szakmai blog
- A reklámajándék, mint hirdetési felület
A reklámajándék, mint hirdetési felület2020-01-03
A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb)
az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni
őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a
célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell
tekintenünk, csak másodsorban ajándéknak. Ha hirdetési felületben gondolkozunk,
akkor újra felmerül a megfelelő ajándék kiválasztásának kérdése. Pl. nagy
sportmárkák ezért nem hirdetnek a Fürgeujjakban - mert ugyan lehet átfedés a
márka használói és a Fürgeujjak olvasói között- , de akik a nagy sportmárkát
használják, azok sem akarják az adott újságban látni a hirdetést, még akkor
sem, ha történetesen szabadidejükben kézimunkáznak is. Ugyanez vonatkozik a reklámajándékok
- mint hirdetési felület - kiválasztására is. Villanyszerelőknek valószínűleg
nem babaelőkén fogjuk reklámozni a villanykacsoló márkánkat, hanem egy
iparághoz közelebb álló terméken: pl. mérőszalagon, szerszámkészleten,
baseballsapkán stb.
Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024
Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 33 év szakmai garanciájával
4 100 partnerünknek, naponta 25 000 emblémázott termék