A reklámajándék, mint hirdetési felület2020-01-03
A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell tekintenünk, csak másodsorban ajándéknak. Ha hirdetési felületben gondolkozunk, akkor újra felmerül a megfelelő ajándék kiválasztásának kérdése. Pl. nagy sportmárkák ezért nem hirdetnek a Fürgeujjakban - mert ugyan lehet átfedés a márka használói és a Fürgeujjak olvasói között- , de akik a nagy sportmárkát használják, azok sem akarják az adott újságban látni a hirdetést, még akkor sem, ha történetesen szabadidejükben kézimunkáznak is. Ugyanez vonatkozik a reklámajándékok - mint hirdetési felület - kiválasztására is. Villanyszerelőknek valószínűleg nem babaelőkén fogjuk reklámozni a villanykacsoló márkánkat, hanem egy iparághoz közelebb álló terméken: pl. mérőszalagon, szerszámkészleten, baseballsapkán stb.

5.0 átlag
995 vélemény alapján
995 vélemény alapján
100% magyar
családi vállalat
családi vállalat
Tanúsított
termékkínálat
termékkínálat
ISO 9001:2015
2003 óta
2003 óta
Emissziómentes
irodaépület
irodaépület
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!