BLOG

A reklámajándék, mint hirdetési felület2019-11-07 13:48


A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell tekintenünk, csak másodsorban ajándéknak. Ha hirdetési felületben gondolkozunk, akkor újra felmerül a megfelelő ajándék kiválasztásának kérdése. Pl. nagy sportmárkák ezért nem hirdetnek a Fürgeujjakban - mert ugyan lehet átfedés a márka használói és a Fürgeujjak olvasói között- , de akik a nagy sportmárkát használják, azok sem akarják az adott újságban látni a hirdetést, még akkor sem, ha történetesen szabadidejükben kézimunkáznak is. Ugyanez vonatkozik a reklámajándékok - mint hirdetési felület - kiválasztására is. Villanyszerelőknek valószínűleg nem babaelőkén fogjuk reklámozni a villanykacsoló márkánkat, hanem egy iparághoz közelebb álló terméken: pl. mérőszalagon, szerszámkészleten, baseballsapkán stb.







                                                                                    


Forrás: http://blog.reklamajandek.hu/2019/11/a-reklamajandek-mint-hirdetesi-felulet.html

Még több érdekesség: Vissza a címekhez

Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2019

Logózott, feliratos ajándékok cégeknek 28 év szakmai garanciájával: 4 100 partnerünknek, naponta 60 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2019
Kapcsolatokat SzÉpítünk!

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

PHP: 0.096s | SQL: 0,014s | 2019-11-18 23:22:15