A reklámajándék, mint hirdetési felület2020-01-03


A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell tekintenünk, csak másodsorban ajándéknak. Ha hirdetési felületben gondolkozunk, akkor újra felmerül a megfelelő ajándék kiválasztásának kérdése. Pl. nagy sportmárkák ezért nem hirdetnek a Fürgeujjakban - mert ugyan lehet átfedés a márka használói és a Fürgeujjak olvasói között- , de akik a nagy sportmárkát használják, azok sem akarják az adott újságban látni a hirdetést, még akkor sem, ha történetesen szabadidejükben kézimunkáznak is. Ugyanez vonatkozik a reklámajándékok - mint hirdetési felület - kiválasztására is. Villanyszerelőknek valószínűleg nem babaelőkén fogjuk reklámozni a villanykacsoló márkánkat, hanem egy iparághoz közelebb álló terméken: pl. mérőszalagon, szerszámkészleten, baseballsapkán stb.







                                                                                    


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024

Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 33 év szakmai garanciájával
4 100 partnerünknek, naponta 25 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024
Kapcsolatokat SzÉpítünk!
PHP: 0.375s | SQL: 0,042s | 2024-11-22 11:20:48