A reklámajándék, mint hirdetési felület2020-01-03


A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell tekintenünk, csak másodsorban ajándéknak. Ha hirdetési felületben gondolkozunk, akkor újra felmerül a megfelelő ajándék kiválasztásának kérdése. Pl. nagy sportmárkák ezért nem hirdetnek a Fürgeujjakban - mert ugyan lehet átfedés a márka használói és a Fürgeujjak olvasói között- , de akik a nagy sportmárkát használják, azok sem akarják az adott újságban látni a hirdetést, még akkor sem, ha történetesen szabadidejükben kézimunkáznak is. Ugyanez vonatkozik a reklámajándékok - mint hirdetési felület - kiválasztására is. Villanyszerelőknek valószínűleg nem babaelőkén fogjuk reklámozni a villanykacsoló márkánkat, hanem egy iparághoz közelebb álló terméken: pl. mérőszalagon, szerszámkészleten, baseballsapkán stb.







                                                                                    

5.0 átlag 995 vélemény alapján
5.0 átlag
995 vélemény alapján
100% magyar családi vállalat
100% magyar
családi vállalat
Tanúsított termékkínálat
Tanúsított
termékkínálat
ISO 9001:2015 2003 óta
ISO 9001:2015
2003 óta
Emissziómentes irodaépület
Emissziómentes
irodaépület


Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!
Értékelés
Kedvencek
Bejelentkezés
Kosár
Bejelentkezés
PHP: 0,436s | SQL: 0,052s | 2025-07-04 22:35:34 | 
xs
sm
md
lg
xl
xxl