A reklámajándékozás sóhajok hídja2020-01-10


Az általánosságban véve hasznos ajándékok egy adott környezetben nem mindig tűnnek annak. Ha például egy iránytűs kulcstartót ajándékozunk egy nehézipari szakkiállításon, akkor ez abban a környezetben nem releváns, így akár a kukába is kerülhet. A rendezvény környezetéhez, a célcsoport igényeihez nem eléggé tudatosan kiválasztott ajándékok olcsó hatást kelthetnek, még akkor is, ha jó minőségűek.
Ne felejtsük el, hogy az ajándékunk reprezentálja a márkánkat és - amíg használatban van és később az emberek emlékezetében - a márkánkat az adott ajándékhoz köti. Vizualizáljunk: szeretném, ha a brandem egy fogkefén jelenne meg? Helyén van ez ott? Hacsak nem fogorvos vagyok, vagy a márkám szorosan kötődik a fogápolás, szájápolás iparhoz, ez megzavarja az embereket és / vagy csökkentheti a márka beazonosíthatóságát. Ha már sok erőfeszítést tettünk és sok pénzt költöttünk a márkánk arculatának kialakítására, akkor mindenképpen olyan ajándékot válasszunk, aminek köze van az iparágunkhoz, de legalább egy ötletes "híddal” köthető hozzá. 
Várjuk az ötleteket, hogy ez a biciklis kép hogyan köthető a leírtakhoz.
5.0 átlag 995 vélemény alapján
5.0 átlag
995 vélemény alapján
100% magyar családi vállalat
100% magyar
családi vállalat
Tanúsított termékkínálat
Tanúsított
termékkínálat
ISO 9001:2015 2003 óta
ISO 9001:2015
2003 óta
Emissziómentes irodaépület
Emissziómentes
irodaépület


Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!
Értékelés
Kedvencek
Bejelentkezés
Kosár
Bejelentkezés
PHP: 0,463s | SQL: 0,057s | 2025-07-06 23:01:23 | 
xs
sm
md
lg
xl
xxl