A reklámajándékozás sóhajok hídja2020-01-10
Az általánosságban véve hasznos
ajándékok egy adott környezetben nem mindig tűnnek annak. Ha például egy
iránytűs kulcstartót ajándékozunk egy nehézipari szakkiállításon, akkor ez
abban a környezetben nem releváns, így akár a kukába is kerülhet. A rendezvény
környezetéhez, a célcsoport igényeihez nem eléggé tudatosan kiválasztott
ajándékok olcsó hatást kelthetnek, még akkor is, ha jó minőségűek.
Ne felejtsük el, hogy az ajándékunk reprezentálja a márkánkat és - amíg használatban van és később az emberek emlékezetében - a márkánkat az adott ajándékhoz köti. Vizualizáljunk: szeretném, ha a brandem egy fogkefén jelenne meg? Helyén van ez ott? Hacsak nem fogorvos vagyok, vagy a márkám szorosan kötődik a fogápolás, szájápolás iparhoz, ez megzavarja az embereket és / vagy csökkentheti a márka beazonosíthatóságát. Ha már sok erőfeszítést tettünk és sok pénzt költöttünk a márkánk arculatának kialakítására, akkor mindenképpen olyan ajándékot válasszunk, aminek köze van az iparágunkhoz, de legalább egy ötletes "híddal” köthető hozzá.
Ne felejtsük el, hogy az ajándékunk reprezentálja a márkánkat és - amíg használatban van és később az emberek emlékezetében - a márkánkat az adott ajándékhoz köti. Vizualizáljunk: szeretném, ha a brandem egy fogkefén jelenne meg? Helyén van ez ott? Hacsak nem fogorvos vagyok, vagy a márkám szorosan kötődik a fogápolás, szájápolás iparhoz, ez megzavarja az embereket és / vagy csökkentheti a márka beazonosíthatóságát. Ha már sok erőfeszítést tettünk és sok pénzt költöttünk a márkánk arculatának kialakítására, akkor mindenképpen olyan ajándékot válasszunk, aminek köze van az iparágunkhoz, de legalább egy ötletes "híddal” köthető hozzá.
Várjuk az ötleteket, hogy ez a biciklis kép hogyan köthető a leírtakhoz.