A hasznos reklámajándék2020-01-21
A promóciós cikkek hatékony
eszközök a márka ismertségének erősítésében, de ha nem megfelelő promóciós
ajándékot választunk, annak csekély hatása lesz, elképzelhető, hogy nem lesz
használva, nem lesz szem előtt. Azok a tárgyak, amelyek nem hasznosak egy adott
iparág szereplői számára, nem fogják elérni a hosszantartó reklámhatást.
Gondolkozzunk el: szem előtt tartottuk-e eddig az iparági különbségeket a
reklámajándék kiválasztása során?
Nézzünk
pár példát: a hegyikerékpározás konferencián adható promóciós cikkek közé tartozhatnak
újrafelhasználható vizes palackok, sportcélra tervezett vagy egyszerű,
húzózsinóros hátizsákok, karabineres kulcstartók, stb. A kültér szerelmesei
számára releváns promóciós cikkek közé tartozhatnak a hátizsákok, takarók,
elsősegély-készletek, multifunkciós szerszámok, telefontöltők, stb. Ha a
célcsoportunk hasznosnak tartja ezeket a reklámajándékokat, akkor használni
fogják, ha használják, akkor többször és hosszabb ideig szem előtt lesz a
márkánk üzenete.