3 koronás reklámajándék ötlet 2020-04-09
Válságos időkben más szempontból kell átgondolnunk, hogy kinek, mire van szüksége, mi a marketing szerepe az emberek életében. Egy pár éve végzett (AC Nielsen) kutatásunk szerint a reklámajándék a marketingnek azon szelete, amit az emberek szívesen és örömmel fogadnak minden más reklámozási móddal szemben, melyek inkább zavarják, irritálják őket.
Jelenlegi helyzetünkben (a blogbejegyzés 2020 áprilisában íródott) át kell gondolnunk, hogy a reklámajándék hogyan lehet továbbra is eredményes marketing eszköz: mit adjunk, hogyan adjuk.
Mit adjunk?
Partnereink, ügyfeleink ügyfélszolgálatán, irodájában áruátvétel során még mindig aláíratják a szállítóleveleket, számlákat. Az ehhez használt tollakat azonban most nem szerencsés többször és többeknek használni.
Erre adnak megoldást az olcsó VAGY AKCIÓS tollak, amelyeket nem sajnálunk odaadni a futároknak, postásnak, ételkihordóknak. Örülnek neki és tovább viszik a hírünket. Külföldi kutatások szerint egy reklámtoll "fennállása során" 7x cserél gazdát. Egy 50 forintos toll esetében így az elérésünk 7 Ft. Nem is rossz.
2. Saját bevásárlókosár!
Ma egy bevásárlás idegtépő folyamat: mit fogtam meg?, fertőtlenítettem-e mielőtt megvakartam az orrom? Lecsúszott a maszkom, kiszakadt a kesztyűm... Úgy gondoljuk, hogy muszáj tologatnunk a bolti bevásárló kosarakat, pedig ez nincs így. Jogilag nem vagyunk kötelezhetőek arra, hogy a bolt kosarába pakoljunk, használhatjuk a sajátunkat is, pláne, ha az nyitott. Erre kínálnak megoldást ezek a kosarak, melyekkel csökkenthetjük a kockázatot, kevesebb olyan felülettel érintkezünk, amivel mások is érintkeztek.
Napi probléma, hogy shoppingolás közben védőkesztyűvel nem tudjuk közben a telefonunkon nézni a bevásárlólistát, közben az anyós üzenetét fogadni az élesztőrendeléssel. Erre adhatnak kompromisszumos megoldást az érintős funkcióval ellátott kesztyűk. Amíg nem lesz túl meleg, addig használhatjuk még őket és közben a telefont is tudjuk vele kezelni. Archoz továbbra sem ajánlott emelni a készüléket.
Hamarosan további ötletekkel jelentkezünk.