5 javaslat, hogyan ajándékozzunk év végén B2B 2022-11-29

Konkrét ajándékötleteket nem akarunk és nem is tudunk adni, mert minden reklámajándék és prémium ajándék kiválasztása cégfüggő, célcsoport függő, marketingstratégia függő és budget függő.
A 24. óra 59. percében vagyunk, ha az év végi céges ajándékok megrendeléséről van szó. A 0. tanácsunk, hogy november végen/december elején olyan ajándékban gondolkozz, ami van hazai, de legalábbis európai raktárkészleten, különösen azért, mert a céglogó elhelyezésére is időre van szükség, legyen az hímzés, gravírozás, szitázás vagy tamponnyomás. És jöjjenek a finomságok:

1. Ne várjuk meg a Mikulást az ajándékozással!
Mikulás környékétől már őrült forgalom lesz, alig tudjuk lelátogatni az ügyfeleket, ők is el lesznek havazva, mások is akkor mennek, az ajándékunk elvész a sok között és nem lesz idő pár jó szóra, amin nagyon sok minden múlhat a jövőben. Pedig ez az egész lényege. Kezdjük el hamarabb az ajándékozást, hiszen még év végéig gyümölcsöző lehet a hatása.

2. A karácsony előtti ajándékozás a köszönetről szól. 
Ez nem az olcsó ajándékok ideje, hanem az éves együttműködés megköszönése, az emberi kapcsolatok építésének, szépítésének az ideje. Ha biztosra akarunk menni, akkor válasszunk márkás terméket. A márkás ajándékok is elláthatóak a saját logónkkal és a két márka értéke összeadódva emeli cégünk megítélését.

3. Próbáljuk  megtudni a versenytársaink ajándékozási stratégiáját!
Igyekezzünk megtudni, hogy mit adtak tavaly, rendszeresen ajándékoznak vagy csak év végén? Ha ezt tudjuk, akkor van lehetőségünk hasznosabbat, jobbat adni, máskor adni, azt megfejelni. Igazán nagy kihívás, ha egyedi ajándékot szeretnénk adni, és ezt viszonylag sok embernek, tehát nagy mennyiségben szeretnénk megrendelni. Az ilyen ajándék előkészítését már kora ősszel el lehet kezdeni, hiszen itt az egyedi gyártás is szóba jöhet. Ha ebből a határidőből már kicsúsztunk, akkor a termék dekorálásával, a saját logónk egy igazán ütős grafikával való kombinálásával is elérhetjük a kívánt hatást.


4. A prémium ajándékot is lássuk el a logónkkal!
Ne szégyelljük brandingelni a prémium ajándékunkat, hiszen az az egész lényege, hogy nyomot hagyjunk. Az embléma mérete lehet szolidabb, más technológiával kivitelezett, mint a szóróajándékoké, de mindenképpen legyen rajta az ajándékon.

5. Emblémázzuk meg az elfogyasztható ajándékokat is!
Különösen fontos az ajándék logózása, ha elfogyasztható, felhasználható, kollégákkal megosztható, szétosztható ajándékot adunk. Ha nem logózunk, akkor semmilyen emléknyomot nem hagytunk magunk után, pedig ez a kulcsa a kapcsolat, a lojalitás erősítésének.

Reklámajándék.hu webáruházunkban érték szerint is szűrhetőek az ajándékok, tehát kifejezetten a prémium ajándékokra is lehet keresni. (Ha komolyan vennénk, hogy december legelején emblémázottan szeretnénk az ajándékokat átadni a partnereinknek, akkor MOST GO !  A linkre kattintva az 50 db-nál nagyobb / 500 Ft-nál drágább raktárkészleten lévő termékeink között válogathatsz.)

Az emblémázási lehetőségekről szívesen nyújtunk személyesen is tájékoztatást. Bemutatótermünkben külön emblémázott mintakollekció szolgálja a különböző emblémázási módok szemléltetését.


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2023

Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 32 év szakmai garanciájával: 4 100 partnerünknek, naponta 60 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2023
Kapcsolatokat SzÉpítünk!

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

PHP: 0.228s | SQL: 0,030s | 2023-01-27 02:55:20 | új