Céges ajándékozás 2025: lépni kell - tippek beszerzőknek és marketingeseknek

Koraősszel dől el az év végi céges ajándékozás sikere  

Ha az év végi céges ajándékozásra gondolunk, sokan még októberben is úgy érzik: van idő. Pedig a tapasztalat azt mutatja, hogy aki nem kezd el időben foglalkozni vele, az könnyen a kapkodás, kompromisszumos döntések csapdájába esik. A jól előkészített év végi ajándékozás nemcsak az ügyfélkapcsolatok ápolásáról szól, hanem tudatos márkaépítés is - különösen, ha az ajándék emblémázva, céges arculattal ellátva kerül átadásra.

1. Miért ne halogassuk? Mert az időablak szűkül!

A logózott ajándékokhoz gyártási és emblémázási idő is tartozik. Gravírozás, tamponnyomás, szitázás, hímzés, bögredekor, digitális nyomtatások: mindegyik más-más munkafolyamat alapján működik és különböző időszükségletük van. Az utolsó hetekben a raktárkészlet fogyóban lesz. Ha biztosra akarunk menni, szeptember - októberben kell kiválasztani a megfelelő termékeket, különösen, ha európai raktárkészleten elérhető, emblémázandó ajándékokban gondolkodunk. Ne feledd: nemcsak a Te céged ajándékoz, hanem mindenki más is ilyenkor - ez pedig azt jelenti, hogy az éppen népszerű, divatos ajándékok készlete ki is fogyhat, ha az utolsó pillanatra hagyod a döntést.

2. A céges ajándék nem költség, hanem befektetés és kapcsolatépítés

Az év végi céges ajándék nem csupán egy kötelező gesztus. Ez az a pont az évben, amikor lehetőségünk van megerősíteni az üzleti kapcsolatainkat, kimutatni a hálánkat a közös munka és közös sikerek kapcsán, és finoman emlékeztetni partnereinket, hogy számítunk rájuk jövőre is. Egy gondosan kiválasztott, emblémázott prémium ajándék hitelesen közvetíti ezt az üzenetet. Az, hogy rajta van a logónk, nem rontja az ajándék értékét sőt? erősíti a márkánkat, ha mértékkel és igényesen jelenik meg.

3. Próbáljuk  kipuhatolni a versenytársaink ajándékozási stratégiáját!
Igyekezzünk megtudni, hogy mit adtak tavaly, rendszeresen ajándékoznak vagy csak év végén? Ha ezt tudjuk, akkor van lehetőségünk hasznosabbat, jobbat vagy máskor adni, azt megfejelni. Igazán nagy kihívás, ha egyedi ajándékot szeretnénk adni, és ezt viszonylag sok embernek, tehát nagy mennyiségben szeretnénk megrendelni. Az ilyen ajándék előkészítését már kora ősszel el lehet kezdeni, hiszen jelentős mennyiség esetén az egyedi gyártás is szóba jöhet. Ha ebből a határidőből már kicsúsztunk, akkor a termék dekorálásával, a saját logónk egy igazán ütős grafikával való kombinálásával is elérhetjük a kívánt hatást.


4. Tudatos márkaépítés egy ajándéktárgyon keresztül

A jól időzített ajándék releváns, használható és vizuálisan is kapcsolódik a cég arculatához. Érdemes figyelembe venni a célcsoport életmódját, pozícióját, az adott évben végzett együttműködést, vagy azt is, hogy mit ajándékozott a cégünk az előző években. Egy jól pozicionált emblémázott ajándék emlékezetes. Egy emblémázatlan ajándék viszont könnyen elvész a tömegben és elfelejtődik. Ha igazán megbecsült ajándékot szeretnél választani, akkor menj rá a márkás ajándékokra. Ezek nem olcsó alternatívák, de a csomagolásuk és kivitelezésük miatt biztosan évtizedekig használatban maradnak és hordozzák a céged üzenetét. 

5. Elfogyasztható ajándék? Legyen a csomagolásán a logód!

Különösen fontos az ajándék logózása, ha elfogyasztható, (f)elhasználható, kollégákkal megosztható, szétosztható ajándékot adunk. Ha nem logózunk, akkor semmilyen emléknyomot nem hagytunk magunk után, pedig ez a kulcsa a kapcsolat, a lojalitás erősítésének. Ajánljuk, hogy Inspirációs csomagjaink közül válogass: ha egy csomagban nemcsak valami finomság van, hanem egy tartós és hasznos használati eszköz is, akkor a hosszútávú reklámhatás is biztosítva lesz.

6. Ne feledkezzünk meg a kollégákról sem!

Az év végi ajándékozás nemcsak az ügyfeleknek szól. A csapatnak adott ajándék az elismerés és megbecsülés fontos eszköze. Egy ötletes, céges logóval ellátott, mégis ízléses ajándék a lojalitást is erősítheti. Ez különösen igaz, ha nem csak az ajándék értéke, hanem az üzenete is átjön: Köszönjük, hogy együtt dolgozhatunk! 


Reklámajándék.hu webáruházunkban érték szerint is szűrhetőek az ajándékok, tehát kifejezetten a prémium ajándékokra is lehet keresni.  

Az emblémázási lehetőségekről szívesen nyújtunk személyesen is tájékoztatást. Bemutatótermünkben külön emblémázott mintakollekció szolgálja a különböző emblémázási módok szemléltetését. 6000 darabos mintakészletünkből még szeptember-októberben van időnk kivinni neked a kért darabokat, hogy az alapján dönthess. Ha az összes ötletedhez sok-sok alternatívát is szeretnél látni, akkor látogass el hozzánk! 

A kávénk is jó! Várunk!

5.0 átlag 1034 vélemény alapján
5.0 átlag
1034 vélemény alapján
100% magyar családi vállalat
100% magyar
családi vállalat
Tanúsított termékkínálat
Tanúsított
termékkínálat
ISO 9001:2015 2003 óta
ISO 9001:2015
2003 óta
Emissziómentes irodaépület
Emissziómentes
irodaépület


Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!
Értékelés
Kedvencek
Bejelentkezés
Kosár
Bejelentkezés
Partnereink 5* átlaggal értékeltek minket Google-ön, Facebook-on és Trustindexen: megbízhatóság, segítőkészség, gyorsaság
1991 óta stabilan fejlődő magyar családi vállalkozás 8.000 m2-es központban, saját raktárral és emblémázóüzemmel
Termékeink megfelelnek az uniós előírásoknak, tanúsítványainak: RoHS, REACH, WEEE, EN 471
2003 óta folyamatosan megfelelünk az ISO 9001:2015 szabványnak, erősítve minőség iránti elköteleződésünket
8.000 m2-es épületünkben geotermikus hűtés-fűtés, takarékos világítás, környezetkímélő folyamatok, járműveink alacsony kibocsátásúak.
PHP: 0,402s | SQL: 0,041s | 2025-10-04 01:48:41 | 
xs
sm
md
lg
xl
xxl