A munkáltatói márkaépítés jelentősége egyre növekszik a mai, versenyző munkaerőpiacon. A cégeknek nemcsak a termékeik és szolgáltatásaik minőségével kell kiemelkedniük, hanem azzal is, hogy vonzó…
Mit jelent a márkaismertség és miért fontos?A márkaismertség azt jelenti, hogy a célcsoportod ismeri, felismeri, és megjegyzi a céged által épített márkát, terméket vagy szolgáltatást. A…
Az ügyfélajándékok nemcsak a hálát fejezik ki, de kiváló marketingeszközként is szolgálhatnak. Egy jól megválasztott ajándék tartós emléket hagy, és erősíti a céges kapcsolatokat. Az ajándék a…
A céges ajándékcsomag nagyszerű módja annak, hogy megbecsülésedet kifejezd a kollégák felé, miközben PR és marketing célokat is szolgál. Egy jól összeállított csomag nemcsak örömet okoz, hanem növeli…
Mikor érdemes elkezdeni a céges karácsonyi ajándék ötletek összegyűjtését, ha idén kapkodás nélkül szeretnél felkészülni az ünnepi szezonra? Milyen szempontokat érdemes átgondondolni, és mire ügyelj,…
A kerámia bögrék nagyon népszerű reklámajándékokká váltak az elmúlt években, mondhatjuk, hogy a reklámajándék portfólió állócsillagai. Ebben a blogbejegyzésben részletesen bemutatjuk, hogy miért…
Az új munkatársak fogadása egy vállalkozás számára kulcsfontosságú esemény: nagyon fontos, hogy az új kollégát meg tudjuk-e tartani hosszú távon, gyökeret tud-e ereszteni a cégnél, nem lesz-e…
A digitális nyomtatás napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő technológiája, amely számos területen forradalmasította a nyomtatási folyamatokat. Az UV nyomtatás ennek a modern nyomtatási…
,reklámajándék,js,ltdiv style="max-width:300px;text-align:justify;",reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src="https://reklamajandek.hu/images/szuro/marka/L/PARKE.jpg" style="max-width:200px;display:block;",reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltbr clear="all",reklámajándék,js,gt
"Mielőtt a tinta megszárad..." 1888-ban George Safford Parker megalapítja a Parker Pen Company-t. Célja olyan toll megalkotása volt, amellyel diákjai nem ejthetnek foltot a papíron és ezzel örökre meghatározta az íráshoz való viszonyulásainkat és elvárásainkat. A mindenki által ismert Parker Jotter golyóstoll 1954-ben került a piacra és azóta szinte változatlan formában az egész világ kedvence. A Parkerhez köthető az az ikonikus reklámfogás, amikor egy Parker tollat kiejtettek egy repülőgépből. Ez a nagy ejtési teszt, amely megmutatta, hogyan ellenáll a Parker a megpróbáltatásoknak.,reklámajándék,js,lt/div,reklámajándék,js,gt
kék tollbetét,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src="https://reklamajandek.hu/images/szuro/jellemzo/L/KEKTINTA.png",reklámajándék,js,gt
Jelölj meg több terméket, és hasonlítsd össze az adataikat egyszerűen.
Jelöld meg kedvenc termékeid, hogy egy kattintással elérhesd őket!
Jelentkezz be, hogy érvényesíthesd törzsvásárlói kedvezményed! A fülön található mennyiségek vásárlása esetén automatikusan jelentős kedvezményeket kapsz.
Nem kell új szerszámot (pl. klisét, tampont, szitát, hímzésprogramot) készíteni akkor, ha ebben a rendelésben, erre a technológiára azt már elkészítettük.
Nem kell a gépekkel újra beállni akkor, ha ebben a rendelésben, ugyanezzel a technológiával, ugyanezen termék egy másik színével vagy méretével már egyszer beálltak.
IM töltőtoll, fekete/króm,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src=im-toltotoll-fekete-krom--10702200--150.jpg class="hasonlo_hint",reklámajándék,js,gt
IM töltőtoll, fekete/arany,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src=im-toltotoll-fekete-arany--10702201--150.jpg class="hasonlo_hint",reklámajándék,js,gt