Forint (Ft) Euro (€)
Magyar English Român
Bejelentkezés
- Főoldal
- Regisztráció
Regisztráció
Amennyiben online szeretnéd követni a rendeléseid státuszát, regisztrálj webáruházunkban.A megadott adatokat kollégánk ellenőrizni fogja és aktiválja a vásárlói fiókot.
Adatkezelési Tájékoztató
Az Európa Parlament és Tanács 2016/679 Általános Adatvédelmi Rendelete - GDPR
A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő
védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról alapján
Hatályos: 2018.12.18 napjától
1. AZ ADATKEZELŐ
Jelen adatkezelési
tájékoztatónak az a célja, hogy az érintett magánszemélyeket közérthetően és
tömören tájékoztassa a személyes adataik kezeléséről, az Európai Unió Általános
Adatvédelmi Rendeletének (2016/679.számú Rendelet - GDPR
) és a magyar
Infotörvénynek (2011. évi CXII. törvény) megfelelően.
A Reklámajándék.hu Kft. (a továbbiakban: adatkezelő) magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen tájékoztatóban foglalt szabályokat, amelyeket a hatályos jogi szabályozás alapján alakított ki.
A reklamajandek.hu alatt megtalálható web oldal adatkezeléséhez kapcsolódó adatvédelmi tájékoztató elérhető https://reklamajandek.hu/adatvedelmi-nyilatkozat címen.
Az adatkezelő adatai:
Név: Reklámajándék.hu Kft.
Cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 61.
Telefon: +36 (1) 464-4444
E-mail: info@reklamajandek.hu
Képviselő: Martos Péter ügyvezető
Adószám: 23850727-2-43
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-981320 Törvényszék Cégbírósága
Webszerver tárhelyszolgáltató:
EVOLUTIONET Kft.
7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.
info@evolutionet.hu
14992511-2-02
Az adatkezelő vállalja, hogy a weboldalának üzemeltetésével és a szolgáltatásával kapcsolatos adatkezelése megfelel a mindenkori hatályos uniós és magyar szabályozásnak.
Az adatkezelő fenntartja magának a mindenkori jogot a tájékoztató megváltoztatására, de kötelezettséget vállal annak nyilvánosságra hozatalára és közzétételre.
2. AZ ADATKEZELÉSSEL ÉRINTETT ADATOK KÖRE
Általános tudnivalók Weben leadott megrendelés esetén automatikusan 2% pluszkedvezményt érvényesítünk a rendeléshez, ez is az ügyviteli rendszerben kerül rögzítésre az adott partnerhez tartozó aktuális megrendeléshez.
Az ügyviteli rendszerben rögzített személyes adatok fajtái ebben az esetben a következők: vezeték- és utónév, telefonszám, levelezési és e-mail cím, illetve címeltérés esetén: a számlázási adatok is.
Regisztráció nem lehetséges a weblapon, de egyedi felhasználónév és jelszó kérésére van lehetőség. Ez esetben a partnerhez rendelt ügyfélmenedzser előállít egy felhasználónevet és jelszót, amelyeket a partnerhez rendel. Ezekkel bejelentkezve személyes kedvezményekkel csökkentett termék - és emblémázás árak láthatóak a webáruházban található termékekre vonatkozóan.
3. ADATFELDOLGOZÓK
3.1. GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
- székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
- átadott adatok köre: név, kézbesítési cím, telefonszám
- adatfeldolgozási cél: megrendelt, megvásárolt termék kézbesítése futárszolgálat útján
- adatkezelés időtartama: számviteli törvény szerinti 8 év
3.2. Sprinter Futárszolgálat Kft.
- székhely: 1097 Budapest, Táblás utca 39.
- átadott adatok köre: név, kézbesítési cím, telefonszám
- adatfeldolgozási cél: megrendelt, megvásárolt termék kézbesítése futárszolgálat útján
- adatkezelés időtartama: számviteli törvény szerinti 8 év
3.3. Magyar Posta Zrt.
- székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
- átadott adatok köre: név, kézbesítési cím, telefonszám
- adatfeldolgozási cél: megrendelt, megvásárolt termék kézbesítése futárszolgálat útján
- adatkezelés időtartama: számviteli törvény szerinti 8 év
4. A SZEMÉLYES ADATOK, AZ ADATKEZELÉS CÉLJA, JOGALAPJA ÉS IDŐBELI TERJEDELME
4.1. Adatkezelés jogcímei:
A megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok esetén: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja a jogalap, illetve, jogszabályi kötelezettség alapján történő adatkezelés, ennek jogalapja együttesen a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja, valamint a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése.
4.2. A honlap látogatóinak adatai
A honlapok látogatása során az adatkezelőként rögzítjük a (be nem azonosítható) felhasználók IP címét, a látogatás időpontját és a megtekintett oldal címét - technikai okból, jelen adatok statisztikai jellegű adatok, nem rendeljük hozzá konkrét vásárlóink kilétét, így az érintett nem beazonosítható.
Az adatokat a szerver maximum 1 évig tárolja.
Az adatkezelés jogalapja: érintett magánszemély önkéntes hozzájárulása.
A szolgáltató a testre szabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. cookie-t helyez el. A honlapok használatával a felhasználó elfogadja, hogy számítógépén a szolgáltató cookie-t helyezzen el.
A szolgáltató, technikai közreműködőként biztosíthatja, hogy a honlapok látogatása során a szolgáltatóval együttműködő harmadik személyek, különösen a Google Inc. cookie-k segítségével tárolják, ha a felhasználó korábban már látogatást tett a szolgáltató honlapján és ez alapján hirdetést jeleníthetnek meg a felhasználónak.
A cookie-t a felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve beállíthatja böngészőjét, hogy a cookie-k alkalmazását tiltsa. Ezen túlmenően a Google biztosítja, hogy a felhasználó a Google által megjelenített hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon (http://www.google.hu/privacy_ads.html) letilthatja a Google által elhelyezett cookie-kat. A cookie-k alkalmazásának tiltásával, törlésével a honlapok használata kényelmetlenebbé válhat a felhasználó számára.
Sütinyilatkozat4.3. Megrendelés leadás, számlázás, ügyfél-levelezés
Minden, ami a gazdasági esemény megtörténtét igazolni tudja, számviteli bizonylatnak minősül, s mint ilyen, 8 évig tároljuk.
A kezelt adatok köre: név, cím, telefonszám, e-mail cím.
Időbeli terjedelme: Megrendelés leadása esetén, illetve amennyiben ügyféllel történő levelezés közvetlenül gazdasági eseményhez is köthető, a megrendeléshez köthető adatokat ill. az üzeneteket a címzett csak rendeltetésszerűen használja fel, a számviteli- és adó szabályoknak megfelelően tárolja és kezeli az adatokat.
Az adatkezelés időtartama: A számlázási adatokkal kapcsolatos kötelező a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján: 8 év.
4.4. Kapcsolatfelvétel
A weblapon történő kapcsolatfelvétel - visszahívás kérése, visszajelzés küldése - esetén az adatokat 1 hónapig tároljuk, ezt követően minden esetben véglegesen töröljük.
A tárolt adatok ez esetben: Cégnév, Név, E-mail, Telefon.
4.5. Egyéb adatkezelések
Jelen tájékoztatóban meg nem jelölt adatkezelésekről az adatkezelő az adatkezelési művelet megkezdése előtt ad részletes tájékoztatást, szerzi be a szükséges hozzájárulást.
5. ADATTÁROLÁS MÓDJA, BIZTONSÁG
5.1. Adatbiztonság
Az adatkezelő az adatkezelés során megőrzi:
az integritást és bizalmasságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult, megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét;
a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök.
Az interneten továbbított elektronikus üzenetek, protokolltól (e-mail, web, ftp, stb.) függetlenül sérülékenyek az olyan hálózati fenyegetésekkel szemben, amelyek tisztességtelen tevékenységre, szerződés vitatására, vagy az információ felfedésére, módosítására vezetnek. Az ilyen fenyegetésektől megvédendő a szolgáltató megtesz minden tőle elvárható óvintézkedést. A rendszereket megfigyeli annak érdekében, hogy minden biztonsági eltérést rögzíthessen, és bizonyítékkal szolgálhasson minden biztonsági esemény esetében. A rendszermegfigyelés ezen kívül lehetővé teszi az alkalmazott óvintézkedések hatékonyságának ellenőrzését is.
5.2. Adattárolás
Az adatkezelő a szoftvereit és az informatikai eszközeit úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:- az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás),- hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);- változatlansága igazolható (adatintegritás);- a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.
Az adatkezelő olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.
6. ADATTOVÁBBÍTÁS
Reklámajándék.hu Korlátolt Felelősségű Társaság a fenti, valamennyi adatkezelés esetében a kezelt személyes adatokat harmadik személyeknek az érintettek előzetes, kifejezett és tájékozott hozzájárulása nélkül nem továbbítja, mely alól kivételt képez az arra törvényes jogcímmel rendelkező hatóságok részére történő adattovábbítás (pl. a büntetőeljárásról szóló 2017. évi XC tv. 264. § a nyomozóhatóságok számára), mely esetekben Reklámajándék.hu Korlátolt Felelősségű Társaság számára az adatok továbbítása az érintett hatóságok megkeresései alapján törvényi kötelezettség.
7. JOGORVOSLÁSI LEHETŐSÉGEK
7.1. Tájékoztatás
Az érintett bármikor tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, az adatkezelés aktuális megtörténtéről, jogairól, garanciáiról is, így különösen az adatkezelő, adatfeldolgozó személyéről, az adatkezelés jogalapjáról, céljáról, időtartamáról, adattárolás helyéről, adatbiztonsági intézkedésekről.
Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, illetve az adattovábbításról.
Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított ésszerűen rövid időn belül, maximum azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást.
A tájékoztatás ingyenes, ha a kérelmező ugyanabban az évben ugyanarra a tevékenységre, adatkörre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be.
Ettől eltérő esetekben az adatkezelő költségtérítést állapít meg, és a tájékoztatást a költségtérítés megfizetését követően biztosítja.
7.2. Az adatkezelés korlátozásához való jog
(1) Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:
a) az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
b) az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
c) az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
d) az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
(2) Ha az adatkezelés a fentiek alapján korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
(3) Az adatkezelő az érintettet, akinek a kérésére korlátozták az adatkezelést, az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja.
7.3. Törlés
Az adatkezelő a személyes adatot törli, ha kezelése jogellenes, az érintett azt kéri, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy az adatvédelmi hatóság elrendelte.
Az adatkezelő a helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.
Valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését a regisztrációnál jelzett módon, illetve ügyfélszolgálata útján. A törlés elmulasztásának egyedüli akadálya a törvényi korlátozás lehet.
7.4. Tiltakozás
Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha
a személyes adatok kezelése (továbbítása) kizárólag az adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;
a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
a tiltakozás jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.
Az adatkezelő. - az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével - a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.
Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, illetőleg az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
Amennyiben az érintett az adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet,
az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.
Az adatkezelő az érintett adatát nem törölheti, ha az adatkezelést törvény
rendelte el. Az adat azonban nem továbbítható az adatátvevő részére, ha az
adatkezelő egyetértett a tiltakozással, illetőleg a bíróság a tiltakozás
jogosságát megállapította.
7.5. Hatósági, bírósági jogorvoslat
Az adatkezelő tevékenysége ellen panasz tehető, eljárás kezdeményezhető:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1534 Budapest, Pf.: 834
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Az érintett személy a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz is fordulhat. A bírósági illetékességi szabályok jelölik meg, hogy a konkrét ügyben melyik Törvényszéknél van lehetőség kezdeményezni az eljárást.
Általános Szerződési Feltételek, Rendelési információk
A Reklámajándék.hu Kft. nagykereskedés, ezért az alábbi rendelési feltételek csak gazdálkodó szervezetekre (vállalkozások, közületek) vonatkoznak. Magánszemélyeket nem szolgálunk ki.
A Reklámajándék.hu Kft. által értékesített termékek külön hozzájárulásunk nélkül kiskereskedelmi forgalomba nem hozhatóak. Kiskereskedelmi forgalomba hozatal (lakossági értékesítés) esetén az ezzel kapcsolatos előírásoknak való megfelelés kötelezettségei a forgalomba hozó megrendelőnket terhelik.
Továbbértékesítés kizárólag forgalmazói megállapodás alapján, forgalmazói regisztrációt követően lehetséges. Ez esetben alábbi feltételek és információk (ÁSZF) kiegészülnek a Forgalmazói Együttműködési Tájékoztatónkkal (FET). ÁSZF és FET egymástól eltérő rendelkezései esetén a FET rendelkezései felülírják az ÁSZF rendelkezéseit.
Minimális rendelési összérték: 25 000 Ft + áfa
Árak, kedvezmények:
Partnereink katalógusainkban listaárakat, míg webáruházunkban (bejelentkezés nélkül) a termék- és emblémázás árainkat mennyiségfüggő (sávos) alapkedvezményeinkkel csökkentve látják.
Törzsvásárlói pluszkedvezménnyel vagy egyedi kedvezménnyel rendelkező partnereink webáruházunkban bejelentkezés után a saját kedvezményükkel csökkentett termék- és emblémázás áraikat láthatják.
A katalógusainkban és webáruházunkban feltüntetett árak tájékoztató jellegűek és az áfát nem tartalmazzák. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Minden esetben az ajánlatunkban / visszaigazolásunkban szereplő árak az irányadóak.
Megrendelés (kezdeményezést) elfogadunk szöveges e-mailben is, de könnyebb és biztosabb, ha webáruházunkban a kiválasztott termékeket a mennyiség megadásával, (emblémázás nélkül vagy a választott emblémázási móddal) kosárba kerülnek.
Emblémázandó termékek esetén a kosárban a termékenkénti megjegyzésben kérjük megadni az emblémázási igényeket, majd a kosár alján csatolhatóak az emblémázáshoz szükséges logó fájlok (ezekről részletesen lásd lent az Emblémázás pontot).
A kosár alján, a megjegyzésben esetleges egyéb igények is beírhatóak (határidő, csomagolás, áruátvétel/kiszállítás, fizetés, számlázás stb.).
Végül - bejelentkezés nélkül - a főbb adatok megadása után a Megrendelés kezdeményezése gomb zárja le a műveletet és küldi el számunkra a rendelési igényt! Ennek másolatát a rendelő is megkapja automatikus mailben.
Ezt követően ügyfélmenedzserünk (munkaidőben) pár órán belül jelentkezik, hogy egyeztesse az emblémázás, határidő, csomagolás, áruátvétel/kiszállítás, fizetés, számlázás részleteit.
Az egyeztetés alapján elkészített ajánlatunk elfogadásáig a rendelés minden következmény nélkül lemondható. Ajánlatunk elfogadását követően a rendelés lemondására már nincs mód.
Gazdálkodó szervezet (vállalkozás, közület) fentiek szerint küldött megrendelés kezdeményezése, majd azt követően az egyeztetésünk alapján küldött és elfogadott ajánlatunk esetére - a törvényi rendelkezések alapján - nem vonatkozik az interneten rendelt termékek 14 napon belüli, feltétel nélküli visszaküldésének joga, mivel az csak fogyasztók (magánszemélyek) internetes rendeléseire érvényes.
Ajánlatunk elfogadását követően egy munkanapon belül visszaigazolást is küldünk.
A megrendelt termékek átvehetőek személyesen cégközpontunkban munkanapokon 8-18 óráig, vagy kiszállíttatjuk, ami 50 000 Ft + áfa feletti szállítmányok esetén ingyenes. Kisebb szállítmányok esetén (címenként és alkalmanként - azaz nem dobozonként) 3 200 Ft + áfa szállítási költséget számítunk fel. (Export továbbértékesítés esetén egyedi szállítási árakat és feltételeket adunk.)
Ügyfeleink az árut a visszaigazolásban szereplő vagy az azt követő munkanapon, de legkésőbb egy héten belül kötelesek átvenni, illetve kiszállítását fogadni, ellenkező esetben a teljes vételár kiszámlázásra kerül, és a felmerülő 0,25% / nap raktározási költséget kiszámlázzuk.
Szállítási határidők:
Alábbi szállítási határidők - emblémázatlan termékek esetén - ajánlatunk elfogadásától, és (előlegfizetés esetén) az előleg beérkezésétől, míg emblémázott termékek esetén a határidő a látványtervek elfogadásától számítandó. (Három közül attól, amelyik a legkésőbbi!)
~900 millió Ft-os saját raktárkészletünkről rendelt termékek pár órán belül szállíthatóak vagy emblémáztathatóak. Saját készleteink aktuális állását honlapunkon termékenként mutatjuk.
Saját raktárkészletünket meghaladó mennyiségek rendelése esetén a kért termékek beszállítása terméktől függően 2-5 munkanap. Beszállítóink készleteinek aktuális állását is mutatjuk termékenként honlapunkon.
Emblémázott termékek rendelése esetén a szállítási határidő 2-7 munkanappal meghosszabbodik.
Amennyiben az áru átvétele nem a cégünknél történik, az esetben a kiszállítás további időigénye (címtől és szállított mennyiségtől függően) 1-3 munkanap.
Emblémázás:
(A kosárban) emblémázandó termékenként az alábbi információkat kérjük megadni: hová, milyen méretben, hány és milyen színnel történjen a logó/felirat elhelyezése a terméken. Ha szükséges a pontosabb szín, akkor a PMS (Pantone Solid Coated) kódot is kérjük megadni, ami azonban nem direktszín-nyomás (azaz négyszínkolor nyomat) esetén nem alkalmazható.
(A kosár alján) az emblémát, grafikai anyagot mindig vektorgrafikus formátumban kérjük feltölteni vagy elküldeni (.cdr, .ai, .eps vagy az ezekből készített .pdf). Nem direktszín-nyomás (azaz négyszínkolor nyomat) esetén legalább 300 dpi felbontású, színhelyes (.jpg, .tif, .psd, .gif) file szükséges.
Az emblémázási látványterveket a megadott pontos emblémázási instrukciók és a megfelelő grafikai alapanyagok alapján, az esetlegesen szükséges szóbeli vagy írásbeli pontosításokat követően, a szükséges emblémázás technológiai elvárások figyelembevételével egy munkanapon belül ingyenesen elkészítjük, és jóváhagyásra átküldjük.
Miután megrendelőnk az emblémázási látványtervet jóváhagyta, az elfogadott tartalmi hibákért felelősséget nem vállalunk. Megrendelőink kötelessége biztosítani, hogy az emblémázandó logó, szöveg megfeleljen a hatályos jogszabályi előírásoknak, valamint, ne sértse harmadik fél jogait. Felhívjuk a figyelmet, hogy a látványterv színei képernyőbeállítástól és nyomtatóbeállítástól függően eltérhetnek a valóságos termék- és emblémázás színektől.
A látványtervek első módosítását ingyenesen végezzük, de a további módosításokat, és a nem vektorgrafikus formátumú logók (lásd két bekezdéssel feljebb), vagy a nem standard betűtípusaink közül választott szövegek vektorizálását 10 000 Ft + áfa óradíj áron vállaljuk.
Ugyanez a díjazása az ajánlati fázisban lévő (még meg nem rendelt) termékekre kért látványtervkészítésnek is, aminek ingyenes részét későbbi megrendelés esetén jóváírjuk.
Bizonyos alapanyagok és emblémázási/alapanyag színek esetén a nyomat csak egy fehér technikai alnyomat alkalmazásával lesz színhelyes, ekkor az emblémázás költsége egy szín nyomásával emelkedik (az embléma színszáma alapján kalkulált árhoz képest). Erről ajánlatunkban mindig külön figyelemfelhívással tájékoztatjuk.
Az egyes emblémázási technológiák előnyeiről, hátrányairól, lehetőségeiről és korlátairól az Emblémázásról menüpontban írunk bővebben.
Fizetési feltételek:
Saját raktáron lévő emblémázatlan termékek esetén a fizetés történhet banki előreutalással, ill. (a cégközpontunkban vagy az utánvétes kiszállításkor) áruátvételkor készpénzzel vagy bankkártyával. Utólagos banki utalás csak egyedi megállapodás esetén lehetséges.
Saját raktárkészletünket meghaladó vagy emblémázandó termékek esetén fizetés banki előreutalással lehetséges. A cégközpontunkban történő átvétel esetén vagy utánvétes kiszállításkor a készpénzes vagy bankkártyás fizetés, valamint az utólagos banki utalás csak egyedi megállapodás esetén lehetséges.
Amennyiben megrendelőnknek lejárt számlatartozása van cégünk felé, további árukiadás a tartozás rendezéséig nem lehetséges.
Eltérések:
A webáruházunkban / katalógusainkban feltüntetett adatok, képek tájékoztató jellegűek. A szállított cikkek színárnyalatban, méretben és kidolgozásban kis mértékben eltérhetnek a webáruházban / katalógusban közöltektől vagy a korábban szállítottaktól.
Tekintettel arra, hogy az emblémázás minden termék esetén különböző alapanyagra és alapszínekre történik, ezért a kért emblémázási színek nyomását csak közelítő színhelyességgel tudjuk vállalni.
Emblémázott termékek esetén a megrendelésben/visszaigazolásban feltüntetett mennyiséghez képest maximum 5%-kal alacsonyabb mennyiség szállítása és számlázása technikai okok miatt megengedett. Amennyiben megrendelőnk kifejezetten ragaszkodik a pontos darabszám leszállításához, rendelésében ezt külön jelezze.
Reklamáció:
Megrendelő köteles legkésőbb az átvételt követő 8 napon belül megkezdeni, és a megvizsgáláshoz szükséges leggyorsabb idő alatt folyamatosan elvégezni, hogy a leszállított termékek és emblémázásuk mindenben megfelelnek-e a megrendelésben / látványtervekben / visszaigazolásban előírtaknak. Eltérés vagy minőségi hiba észlelésekor megrendelő köteles a szállítót arról haladéktalanul írásban tájékoztatni. Felek az eltérést, minőségi hibát közös jegyzőkönyvben rögzítik.
A kellékszavatossági igényt megrendelő az átvétel időpontjától számított 1 éven belül érvényesíthet kizárólag azokért a hibákért, amelyek oka a termék átadása időpontjában már bizonyíthatóan létezett. Megrendelő a szavatossági hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni köteles a szállítóval. Nem tartozik kellékszavatosság körébe az a hiba, aminek oka a termék megrendelő részére való átadását követően lépett fel. Ide sorolható többek között: szakszerűtlen üzembe helyezés, üzemeltetés, rendeltetésellenes használat, helytelen szállítás, tárolás, vagy az áruátvételt követően elvégzett átalakítás, átdolgozás, pl. emblémázás.
Az előbbi két bekezdés szerinti jogos, (a megrendeléstől / látványtervektől / visszaigazolástól való eltérés vagy minőségi hiba/kellékszavatossági) igény esetén megrendelő kérhet javítást, cserét***, vagy kérhet arányos árleszállítást, illetve (a hibás áru visszaszolgáltatása esetén) annak értékére kérhet jóváírást. (Kötbér igényt kizárólag abban az esetben fogadunk el, ha erről a megrendeléskor előzetes írásbeli megállapodás született.) Jelentéktelen hiba miatt a visszaszolgáltatásnak és jóváírásnak nincs helye.
*** Emblémázott termékek esetén a kis mennyiségű cserét (hiánypótlást) saját költségünkön nem vállaljuk, tekintettel a pótlandó kis darabszámra jutó magas emblémázási fix költségre és szállítási költségre.
Technikai információk:
Webszerver tárhelyszolgáltató:
EVOLUTIONET Kft.
7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.
info@evolutionet.hu
14992511-2-02
Budapest, 2025.02.13.
987 vélemény alapján
családi vállalat
termékkínálat
2003 óta
irodaépület
Kérd hírlevelünket, hogy ne maradj le egyetlen akciónkról sem!