Mit ér az ajándék, ha emblémázott reklámajándék?2015-04-09
Előző bejegyzésünkben arról írtunk, hogy amennyiben egy termék valamilyen díjat nyer, azt minden bizonnyal szívesebben vásároljuk meg akár drágábban is, használjuk, tartjuk meg hosszú ideig és hiszünk abban, hogy pozitívan fogják befolyásolni a rólunk vagy a cégünkről alkotott képet. Egy neves amerikai reklámintézet felmérést készített arról, hogy különböző országokban hogyan fogadják, mennyi ideig tartják meg, használják az általános emblémázott reklámtárgyakat a fogyasztók. A hosszú élet titka
Természetes, hogy a naptárat használjuk leghosszabb ideig, hiszen egy évre szól. A következő kategóriát az adathordozók, pendrive-ok jelentik, amin szintén nem csodálkozhatunk, hiszen a saját rátett adatainktól nem szívesen válnánk meg, csak azért, hogy a rányomott emblémát többet ne lássuk (vagy mások ne lássák nálunk). A hosszú életű ajándékok közé tartozik még a felsőruházat, táskák, konyhai, lakberendezési cikkek. Valószínűleg ennek oka abban keresendő, hogy ezek a termékek drágábbak, azokat magunknak megvásárolni nagyobb kiadást jelent, így valóban értéket képviselnek a fogyasztó számára akkor is, ha logóval vannak ellátva.
A nagy számokat tollal írják ... pólóban Ha nem a tartós használat szerint keressük a favoritot, hanem a birtoklók számát tekintjük fontosnak, akkor évek óta az írószer az éllovas. Emblémázott golyóstollat birtokolnak a legtöbben (45%) a megkérdezettek közül, rögtön utána nyargal a póló (42%). Az egészséggel és biztonsággal kapcsolatos ajándékok birtoklásának alacsony arányát csak azzal tudjuk magyarázni, hogy ez a termékcsoport viszonylag alulreprezentált a reklámajándék forgalmazók kínálatában.
Táska a fejben Hiába van azonban sok-sok példány a reklámhordozónkból az embereknél, ha azt sem tudják, hogy kitől kapták azt személy szerint. De nem is ez a lényeg, hiszen a márkánk szem előtt van. Mégis van egy termékkategória, amelynek ajándékozójára emlékeznek a fogyasztók, és ez a táska. Az emberek 89%-a emlékszik arra, hogy kitől kapta az emblémázott reklámtáskát. Erre varrjunk gombot...
Üssünk rést az elutasítás falán! Adjunk olyan promóciós ajándékot, amelyet hasznosnak tartanak a fogyasztók, mert ez az elsődleges szempontjuk (75%), ami miatt azokat megtartják és nem ajándékozzák tovább vagy dobják ki. Persze nem árt, ha jól néz ki, kellemes megfogni, jó, hogy van, és emeli a fényünket mások szemében...
Részletes adatok az emblémázott reklámajándékok fogadtatásáról az európai fogyasztók részéről:
A tamponnyomás egy általánosan elterjedt nyomtatási technológia, amelyet elsősorban sík felületek utólagos dekorálására, nyomtatására használjuk a reklámajándék iparágban. Ez a technológia lehetővé…
Reklámajándékok nyomtatása szitázással. A szitanyomás egy kiváló emblémázási technológia, amely ideális megoldást kínál a reklámajándékok, pólók, vászontáskák, munkaruhák és egyéb textil anyagok…
A reklámajándékok fontos eszközei a vállalati marketingstratégiának, hiszen segítenek építeni a márkaismertséget és lojalitást. Ezen marketing eszközök közül kiemelkednek a hímzéssel dekorálható…
Gravírozás az egyik legkedveltebb emblémázási technológia, amivel fa, fém, üveg, kerámia, de akár műbőr, bőr, karton, szilikon termékeket dekorálhatunk céges logónkkal, vállalati üzenetünkkel. Nem…
A tömegmédia hirdetési felületeihez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb.) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó,…
Céges nyári ajándék ötletek Amikor közeledik a nyár, mindenki gőzerőkkel készül az olyan vidám szabadtéri tevékenységekre, mint a kerti grillezés, a strandolás, de a kirándulások és az utazások is…
Ki ne szeretne ajándékot kapni? Legyen akár üzleti partner, ügyfél, beszállító vagy kolléga, a férfiak éppúgy örülnek az apró figyelmességeknek, akár a hölgyek. A promóciós termékek ráadásul…
Mire vágynak a nők? Nem olyan nagy talány ez, mint ahogy sokszor képzeljük, legalábbis, ami az ügyfélajándékokat illeti. A hölgyeknél ugyan különösen fontosak az esztétikai szempontok, de emellett a…
Cégünk nagykereskedés, csak cégeket és közületeket szolgálunk ki. A minimális rendelési értékhatár nettó 25 000 Ft.
Keresés a termékek cikkszámában, nevében, leírásában.
Cikkszám: 3833755,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gtElevate Palo könnyű női dzseki, sötétkék,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src="elevate-palo-konnyu-noi-dzseki-sotetkek--3833755--300.jpg" width="225" border="0",reklámajándék,js,gt
Cikkszám: R50901N,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gtRoly Norway férfi dzseki, Electric Blue,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src="roly-norway-ferfi-dzseki-electric-blue--R50901N--300.jpg" width="225" border="0",reklámajándék,js,gt
Cikkszám: R50901Q,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gtRoly Norway férfi dzseki, Moonlight Blue,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src="roly-norway-ferfi-dzseki-moonlight-blue--R50901Q--300.jpg" width="225" border="0",reklámajándék,js,gt
Cikkszám: 3934090,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gtElevate Macin női pehelydzseki, fekete,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src="elevate-macin-noi-pehelydzseki-fekete--3934090--300.jpg" width="225" border="0",reklámajándék,js,gt
Cikkszám: R52025N,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gtRoly Sitka női esőkabát, Dark Military Green,reklámajándék,js,ltbr,reklámajándék,js,gt,reklámajándék,js,ltimg src="roly-sitka-noi-esokabat-dark-military-green--R52025N--300.jpg" width="225" border="0",reklámajándék,js,gt