

Bejelentkezés
- Főoldal
- Termék összehasonlítás
Termék összehasonlítás
Jelöljön termékeket összehasonlításra a termék adatlapán: /
Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2019
Logózott, feliratos ajándékok cégeknek 28 év szakmai garanciájával: 4 100 partnerünknek, naponta 60 000 emblémázott termék
Feliratkozás
KEDVENCEK
Jelölje meg kedvenc termékeit, hogy egy kattintással elérje őket!
BLOG
Márton-napi kellékek
2019.11.11
Először is tisztázzuk a fogalmakat. Mi a lúd, liba? Ha a Gőgös Gúnár Gedeonból nem derült volna ki: Az európai fajtákat (Anser anser domestica) a nyári lúd (Anser anser), az ázsiaiakat és…
A reklámajándék, mint hirdetési felület
2019.11.07
A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos,…
A reklámajándékozás sóhajok hídja
2019.11.07
Az általánosságban véve hasznos ajándékok egy adott környezetben nem mindig tűnnek annak. Ha például egy iránytűs kulcstartót ajándékozunk egy nehézipari szakkiállításon, akkor ez abban a…
A hasznos reklámajándék
2019.11.07
A promóciós cikkek hatékony eszközök a márka ismertségének erősítésében, de ha nem megfelelő promóciós ajándékot választunk, annak csekély hatása lesz, elképzelhető, hogy nem lesz használva, nem lesz…
Retró vs. vintage
2019.10.07
A reklámajándékos cégek kínálata - a katalógusok éves kibocsátása miatt - mindig kis késéssel követi az aktuális trendeket, emiatt a szalmaláng módjára elhamvadó stílusok és termékek többnyire be sem…
A moszkvai öszvér legendája
2019.10.02
azaz a Moscow Mule koktél története, szóval mire való ez a rézbögre? Mint már több blogbejegyzésben utaltam rá, egy termék eladásához "csak" egy jó ötlet kell. Hogyan lehet rézbögrét eladni? Ehhez is…
5-let, hogy hogy ne csináljunk üzleti partnerünkből szendvicsembert
2019.09.30
A közelgő ünnepek felvetik a kérdést, hogy az év végi ajándékozáskor ugyanazokat az alapelveket kövessük-e a reklámajándékaink emblémázásakor, mint év közben. Hogyan helyezzük el a PR-célú, egész…
CMYK kontra Pantone
2019.08.29
Saját kutatásunk is azt bizonyította, hogy a reklámajándék a legszívesebben fogadott reklámozási forma. Az emberek több, mint fele nagyobb örömmel fogad egy ajándékon hozzá eljutó reklámüzenetet,…