A munkáltatói márkaépítés jelentõsége egyre növekszik a mai, versenyzõ munkaerõpiacon. A cégeknek nemcsak a termékeik és szolgáltatásaik minõségével kell kiemelkedniük, hanem azzal is, hogy vonzó…
Mit jelent a márkaismertség és miért fontos?A márkaismertség azt jelenti, hogy a célcsoportod ismeri, felismeri, és megjegyzi a céged által épített márkát, terméket vagy szolgáltatást. A…
Az ügyfélajándékok nemcsak a hálát fejezik ki, de kiváló marketingeszközként is szolgálhatnak. Egy jól megválasztott ajándék tartós emléket hagy, és erõsíti a céges kapcsolatokat. Az ajándék a…
A céges ajándékcsomag nagyszerû módja annak, hogy megbecsülésedet kifejezd a kollégák felé, miközben PR és marketing célokat is szolgál. Egy jól összeállított csomag nemcsak örömet okoz, hanem növeli…
Mikor érdemes elkezdeni a céges karácsonyi ajándék ötletek összegyûjtését, ha idén kapkodás nélkül szeretnél felkészülni az ünnepi szezonra? Milyen szempontokat érdemes átgondondolni, és mire ügyelj,…
A kerámia bögrék nagyon népszerû reklámajándékokká váltak az elmúlt években, mondhatjuk, hogy a reklámajándék portfólió állócsillagai. Ebben a blogbejegyzésben részletesen bemutatjuk, hogy miért…
Az új munkatársak fogadása egy vállalkozás számára kulcsfontosságú esemény: nagyon fontos, hogy az új kollégát meg tudjuk-e tartani hosszú távon, gyökeret tud-e ereszteni a cégnél, nem lesz-e…
A digitális nyomtatás napjaink egyik legdinamikusabban fejlõdõ technológiája, amely számos területen forradalmasította a nyomtatási folyamatokat. Az UV nyomtatás ennek a modern nyomtatási…