Emblémázott munkaruha, formaruha, mint reklámajándék2023-01-10
Sokan megfeledkeznek arról, hogy az emblémázott munkaruha a marketing-mix része, pedig a cég költségvetésében nem a marketing költségeknél jelentkezik, így adózására sem vonatkoznak a reklámajándékokat sújtó extra adók. Természetes tehát, hogy megéri felöltöztetni a dolgozókat, így nem csak reklámozzuk cégünket, hanem a kollégáinknak is adtunk valamit.
Az ideális munkaruha, formaruha mindenekelőtt komfortos, jó minőségű anyagból készült, plusz hozadéka, hogy kiváló reklámhordozó, így reklámot biztosít a cégünknek.
Az egész nap viselt formaruhának a munka-egészségügyi szempontoknak is meg kell felelnie: a dolgozó egész nap érezze jól magát benne, viselése a munkavégzést ne akadályozza, mert az a dolgozók munkavégzésén, teljesítőképességében is megmutatkozna. A jó minőségű formaruhák mindig nagy népszerűségnek örvendenek a dolgozók körében, hiszen viselése révén a saját ruházatukat kímélik, így béren kívüli juttatásnak is tekinthetők. A jelenlegi gazdasági helyzetben jó ösztönzőeszköz a munkaadók kezében és hozzájárul a dolgozók lojalitásának eléréséhez is.
A jó minőségű munkaruha beszerzése megbízható, régi szállítótól, a megbízható, jó márka kiválasztásának köszönhetően könnyíti a beszerzők életét, mivel nincs szükség évente többszöri beszerzésre és pénzkiadásra, elég egy évben egyszer beszerezni.
A Reklámajándék.hu által forgalmazott pólók, galléros pólók, polár pulóverek, mellények, dzsekik, nadrágok, ingek a fenti feltételeknek maradéktalanul megfelelnek.
Ár-érték arányuk és minőségük miatt saját dolgozóink is az alábbi márkák egyikét viselik: Márkák, melyek minősége minden igényt kielégít és tőlünk megvásárolhatja őket: Elevate, Gildan, Sol's, Kariban, Premier, Regatta, ProAct.
Valamennyi felsorolt márka emblémázása házon belüli emblémázó-műhelyekben, rövid határidővel történik.
A logó elhelyezése attól is függ, hogy a front office vagy a back office munkatársak fogják viselni. Cégünk arculatának tervezésekor, a grafikai elemek kialakításakor megéri arra is gondolni, hogy az adott grafikai elem, hogyan valósítható meg különböző felületeken, különböző méretben. Az aprólékos, 4C logó hímzése problémás lehet, pedig a hímzés magasabbra pozicionált cég képzetét kelti. A hatalmas, háton elhelyezett logót a kiskereskedelmi piacon aktív cégeknek érdemes alkalmazniuk, míg az elrejtett logó (nyakba varrt címke ) inkább a dolgozók cég felé érzett lojalitását erősíti.