Szakmai blog

A Wafel is játszik Rió-ban2016.06.08

Wafel már az olimpián is A stroopwafel tipikus holland kényeztetés. Népszerűségét az is jelzi, hogy egy jelentős holland újságban cikk jelent meg ezzel a címmel: Szirupvadászat Rió-ban (Op strooptocht Rio). A cikk arról tudósít, hogy egy holland ezzel az édességgel igyekszik belopni magát a… [Tovább: A Wafel is játszik Rió-ban »]

Az első 50 év...2016.06.01

Szinte valamennyi termék, amit a környezetünkben magunk körül látunk promóciós cikk vagy maga a termék, amelyen látható egy márka logója. A legtöbb használati cikk alkalmas reklámajándékozásra - azaz egy brand marketingezésére - még akkor is, ha saját márkája van. De honnan ered a gondolat, hogy… [Tovább: Az első 50 év... »]

Ördögűző ajándékok2016.05.27

Mit tegyünk akkor, amikor az üzleti partnerünk nem fogadhat el üzleti ajándékot? Kézenfekvő megoldásnak tűnik az elfogyasztható/ehető ajándék adása, mert ez még többnyire az erősen beszabályozott multi cégeknek is belefér a magatartás kódexébe. Azonban egy emblémánk nélkül átadott csokoládé vagy… [Tovább: Ördögűző ajándékok »]

Hosszantartó reklámhatás2016.05.25

Melyik marketing eszközzel tudnánk elérni a leghosszabb hatást? A 4000 márka közül - amibe egyetlen nap folyamán belefutunk - melyikre emlékszünk a nap végén? Hogyan érhetjük el, hogy ezekből a miénk legyen az egyik, ami beragadt? Melyik reklámunkra emlékeznek a legtovább, ha egyáltalán át tudta… [Tovább: Hosszantartó reklámhatás »]

Teremtsünk alkalmat2016.05.18

Állandó kétség gyötör bennünket az ősz folyamán, hogy mit ajándékozzunk karácsonyra a céges partnereinknek, saját kollégáinknak, esetleg a hivataloknak, akik megkönnyítették az életünket az év során? Van-e értelme az év végi ajándék dömpingben hordani a cseppet a tengerbe? Szerencsére sokan… [Tovább: Teremtsünk alkalmat »]

Póló, az ikonikus2016.05.05

Az elmúlt hetekben az Iconspeak pólóért rajong a világ, teljes joggal. Akik kitaláltál, azt írják, világutazóknak szánták. Ez a marketing ötletük támadt egyszerű pólók eladásához. Mindenki szereti magát világutazónak képzelni, de valljuk be, hogy az 1-2 hetes nyaralás egy görög szigeten vagy… [Tovább: Póló, az ikonikus »]

Bocuse, Jamie, mi jöhet még?2016.02.19

Az idén több olyan esemény lesz itthon vagy külföldön, ami az általunk forgalmazott márkákkal van kapcsolatban vagy kiemelt alkalmat ad a cégeknek a reklámajándékozásra. 1. Bocuse D`Or Idén Budapestre, Magyarországra és a magyar gasztronómiára figyel majd a világ, hiszen hazánkban rendezik a világ… [Tovább: Bocuse, Jamie, mi jöhet még? »]

6 tipp hogyan ússzuk meg a reklámajándékozást2015.11.04

1. NE készíttessünk reklámtollat, hanem az ügyfélszolgálatunkon vegyes - lehetőleg a dolgozók otthonról hozott -, törött klipszes tollaival írassuk a kollégákat, ügyfeleket. 2. NE öltöztessük formaruhába a front office-t, raktárat, sofőröket. Koptassák a saját ruhájukat, jelenjenek meg az ügyfelek… [Tovább: 6 tipp hogyan ússzuk meg a reklámajándékozást »]

5 javaslat, hogyan ajándékozzunk B2B 2015.10.28

Nem akarunk és nem is tudunk ajándék ötleteket adni, mert minden reklámajándék és prémium ajándék kiválasztása cégfüggő, célcsoport függő, marketing stratégia függő és budget függő. Ami az év végi ajándékozás kapcsán ma eszünkbe jutott, azt írtuk le 5 pontban: 1. Ne várjuk meg a Mikulást az… [Tovább: 5 javaslat, hogyan ajándékozzunk B2B  »]

Ha melegségre vágyik2015.10.22

Közelednek a hideg napok és időről időre kérdezik az ügyfeleink, hogy hogyan működnek a kézmelegítő párnák.Utána néztünk. A párnácskában többnyire nátrium-acetát oldat van, amiben található egy kis fém korong, aminek pattintásával az oldatban a fémkorongtól kiindulva kristályosodás indul el, amit… [Tovább: Ha melegségre vágyik »]

10 / 11

Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2025

Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 34 év szakmai garanciájával
3 600 partnerünknek, naponta 25 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2025
Kapcsolatokat SzÉpítünk!
PHP: 0.554s | SQL: 0,035s | 2025-06-08 02:36:23