Szakmai blog
Hosszantartó reklámhatás2016.05.25
Melyik marketing eszközzel tudnánk elérni a leghosszabb hatást? A 4000 márka közül - amibe egyetlen nap folyamán belefutunk - melyikre emlékszünk a nap végén? Hogyan érhetjük el, hogy ezekből a miénk legyen az egyik, ami beragadt? Melyik reklámunkra emlékeznek a legtovább, ha egyáltalán át tudta… [Tovább: Hosszantartó reklámhatás »]
Teremtsünk alkalmat2016.05.18
Állandó kétség gyötör bennünket az ősz folyamán, hogy mit ajándékozzunk karácsonyra a céges partnereinknek, saját kollégáinknak, esetleg a hivataloknak, akik megkönnyítették az életünket az év során? Van-e értelme az év végi ajándék dömpingben hordani a cseppet a tengerbe? Szerencsére sokan… [Tovább: Teremtsünk alkalmat »]
Póló, az ikonikus2016.05.05
Az elmúlt hetekben az Iconspeak pólóért rajong a világ, teljes joggal. Akik kitaláltál, azt írják, világutazóknak szánták. Ez a marketing ötletük támadt egyszerű pólók eladásához. Mindenki szereti magát világutazónak képzelni, de valljuk be, hogy az 1-2 hetes nyaralás egy görög szigeten vagy… [Tovább: Póló, az ikonikus »]
Bocuse, Jamie, mi jöhet még?2016.02.19
Az idén több olyan esemény lesz itthon vagy külföldön, ami az általunk forgalmazott márkákkal van kapcsolatban vagy kiemelt alkalmat ad a cégeknek a reklámajándékozásra. 1. Bocuse D`Or Idén Budapestre, Magyarországra és a magyar gasztronómiára figyel majd a világ, hiszen hazánkban rendezik a világ… [Tovább: Bocuse, Jamie, mi jöhet még? »]
6 tipp hogyan ússzuk meg a reklámajándékozást2015.11.04
1. NE készíttessünk reklámtollat, hanem az ügyfélszolgálatunkon vegyes - lehetőleg a dolgozók otthonról hozott -, törött klipszes tollaival írassuk a kollégákat, ügyfeleket. 2. NE öltöztessük formaruhába a front office-t, raktárat, sofőröket. Koptassák a saját ruhájukat, jelenjenek meg az ügyfelek… [Tovább: 6 tipp hogyan ússzuk meg a reklámajándékozást »]
5 javaslat, hogyan ajándékozzunk B2B 2015.10.28
Nem akarunk és nem is tudunk ajándék ötleteket adni, mert minden reklámajándék és prémium ajándék kiválasztása cégfüggő, célcsoport függő, marketing stratégia függő és budget függő. Ami az év végi ajándékozás kapcsán ma eszünkbe jutott, azt írtuk le 5 pontban: 1. Ne várjuk meg a Mikulást az… [Tovább: 5 javaslat, hogyan ajándékozzunk B2B »]
Ha melegségre vágyik2015.10.22
Közelednek a hideg napok és időről időre kérdezik az ügyfeleink, hogy hogyan működnek a kézmelegítő párnák.Utána néztünk. A párnácskában többnyire nátrium-acetát oldat van, amiben található egy kis fém korong, aminek pattintásával az oldatban a fémkorongtól kiindulva kristályosodás indul el, amit… [Tovább: Ha melegségre vágyik »]
Egész estés film egy reklámesernyőről2015.10.19
Érdekes, hogy nem zengett arról a reklámajándék szakma 2009-ben, hogy elkészült egy színes, szélesvásznú film egy reklámajándékról. Végre! Egy film, aminek szinte minden kockáján szerepel egy emblémázott reklámesernyő!!! Az történt, hogy egy rosszul sikerült randi után Sandra Bullock kiszáll a… [Tovább: Egész estés film egy reklámesernyőről »]
Alnyomat, alkirály, alváz, alamuszi...2015.10.15
Miért van szükség alnyomatra? Az ügyfelek által nehezen elfogadható pluszköltséget jelent a reklámajándékok emblémázásakor az alnyomat miatt felszámított plusz szín nyomásának ára.Mi az alnyomat és mikor van rá szükség? Az alnyomatra akkor van szükség, amikor egy sötét felületű termékre világos… [Tovább: Alnyomat, alkirály, alváz, alamuszi... »]
Amikor a kaktuszok nem a szállítási határidő barátai2015.09.01
Nem ezen a nyáron történt, de erről a gyönyörű, napos időről jutott az eszünkbe az alábbi történet. Kaktuszokat kellett matricázva (na jó, csak a cserépen) szállítanunk egy megadott határidőre. Megkerestünk egy kertészetet, ahol azzal biztattak bennünket, hogy menni fog a dolog. A szállítási… [Tovább: Amikor a kaktuszok nem a szállítási határidő barátai »]