Szakmai blog
Egész estés film egy reklámesernyőről2015.10.19
Érdekes, hogy nem zengett arról a reklámajándék szakma 2009-ben, hogy elkészült egy színes, szélesvásznú film egy reklámajándékról. Végre! Egy film, aminek szinte minden kockáján szerepel egy emblémázott reklámesernyő!!! Az történt, hogy egy rosszul sikerült randi után Sandra Bullock kiszáll a… [Tovább: Egész estés film egy reklámesernyőről »]
Alnyomat, alkirály, alváz, alamuszi...2015.10.15
Miért van szükség alnyomatra? Az ügyfelek által nehezen elfogadható pluszköltséget jelent a reklámajándékok emblémázásakor az alnyomat miatt felszámított plusz szín nyomásának ára.Mi az alnyomat és mikor van rá szükség? Az alnyomatra akkor van szükség, amikor egy sötét felületű termékre világos… [Tovább: Alnyomat, alkirály, alváz, alamuszi... »]
Amikor a kaktuszok nem a szállítási határidő barátai2015.09.01
Nem ezen a nyáron történt, de erről a gyönyörű, napos időről jutott az eszünkbe az alábbi történet. Kaktuszokat kellett matricázva (na jó, csak a cserépen) szállítanunk egy megadott határidőre. Megkerestünk egy kertészetet, ahol azzal biztattak bennünket, hogy menni fog a dolog. A szállítási… [Tovább: Amikor a kaktuszok nem a szállítási határidő barátai »]
Mire elég egy 2200 mAh-ás powerbank?2015.07.21
A nap aranyköpése: Lassan már több mag van az okostelefonok processzorában, mint egy frissen vetett szántóföldön. Sokat tudnak a telefonjaink, amit ki is használunk, ennek azonban ára van: aktív használat mellett az akkumulátoruk csak 3-4 órás működésre képes. Erre a problémára adnak megoldást a… [Tovább: Mire elég egy 2200 mAh-ás powerbank? »]
Történelem egy reklámtárgyon2015.05.15
Századokkal repítettek vissza a gondolataim, amikor az IGC Global Promotions éves közgyűlésén a képen látható porcelán csészét kézbe vettem. Elcsodálkoztam azon, hogy a cégközpont a tulajdonosoknak ezzel a holland ajándéktárggyal kedveskedett, ami reklámajándékká az elegáns dobozára helyezett… [Tovább: Történelem egy reklámtárgyon »]
Tarantino és a szóróajándék2015.04.10
Tarantinot nem a marketing tudása miatt szeretjük, de lehet, hogy emiatt ismerjük. Minden bizonnyal ő is tudja, hogy egy cég a reklámjaiban / reklámjaitól él. Ha elénk áll egy szimpatikus fiatalember egy névjegykártyával, egy soha nem hallott nevű cég képviseletében, aminek semmi nyoma az… [Tovább: Tarantino és a szóróajándék »]
Mit ér az ajándék, ha emblémázott reklámajándék?2015.04.09
Előző bejegyzésünkben arról írtunk, hogy amennyiben egy termék valamilyen díjat nyer, azt minden bizonnyal szívesebben vásároljuk meg akár drágábban is, használjuk, tartjuk meg hosszú ideig és hiszünk abban, hogy pozitívan fogják befolyásolni a rólunk vagy a cégünkről alkotott képet. Egy neves… [Tovább: Mit ér az ajándék, ha emblémázott reklámajándék? »]
Díjazott reklámajándékok2015.04.02
Prémium BRANDS katalógusunk újabb három modellje kapott rangos design díjat. A képen látható Elevate dzseki, a fogantyú elfordításával nyitható Marksman esernyő, illetve a különleges formájú, Marksman márkájú autós vészhelyzeti lámpa. A különböző díjakat nyert termékek felé nagyobb bizalommal… [Tovább: Díjazott reklámajándékok »]
Reklámruházat rétegesen2015.03.02
Eddig azt hittük, hogy ha elláttuk kollégáinkat 5 db emblémázott pólóval, blúzzal vagy inggel jól végeztük dolgunkat és hátradőlhetünk pár hónapra? Gondoljunk raktárosainkra, sofőrjeinkre vagy kiállításon a hoszteszekre, de akár a front office-ba "kitett" kollégáinkra is. Ha tekintetbe vesszük,… [Tovább: Reklámruházat rétegesen »]