Szakmai blog
Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 3. rész2021.05.24
Milyen kellékek, ajándékok szerezhetőek be reklámajándékos cégektől ?A kínálatunkban található termékek nem csak funkcionálisan teljesítik a kiskereskedelmi forgalomban is kapható árukkal szemben támasztott feltételeket, hanem egyben reklámhordozó felületként is szolgálnak. Rajtuk/velük… [Tovább: Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 3. rész »]
Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 2. rész2021.05.17
Logó- és látványtervezés, technikai megvalósítások A látványelemek megtervezése külön szakértelmet igényel és nyomdai alapismeretek is szükségesek a megvalósítható kreatív tervezéséhez. Amikor a rendezvény grafikai elemeit terveztetjük, akkor gondoljunk a nyomandó színek számára, annak a különböző… [Tovább: Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 2. rész »]
Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 1. rész2021.05.11
Költségek, szállítási határidő, tervezésVessük bele magunkat a személyes találkozók, rendezvények, konferenciák világába! Hogyan látjuk mi, reklámajándékosok a rendezvények ajándékozással kapcsolatos kérdéseit és kellékszükségleteit? Minden rendezvény a költségek tervezésével kezdődik. Az… [Tovább: Rendezvényszervezőknek reklámajándékos szemmel - 1. rész »]
Kapcsolatokat SzÉpítünk otthon és az irodában2021.04.15
Sokakban felmerül a kérdés a koronavírus-járvány elhúzódása miatt, hogy mikor térhetünk vissza teljes munkaidőben az irodákba. Amíg ez megtörténik, marad a "hibrid" munkavégzés, amely új kihívásokat tartogat a munkáltatóknak és a munkavállalóknak egyaránt. Mi az előnye az irodai munkának és mi… [Tovább: Kapcsolatokat SzÉpítünk otthon és az irodában »]
A nagy anyagpara 1. rész - Alapanyagok2021.04.08
A promóciós ruházatok kiválasztásához szeretnénk segítséget nyújtani az alapanyagok áttekintésével. Kínálatunkban az alábbi alapanyagokból előállított pólók, piképólók, dzsekik, pulóverek, ingek fordulnak elő.1. pamut:Természetes, kellemes viselet, könnyen gyűrődik, és fakul, de jó a nedvszívó… [Tovább: A nagy anyagpara 1. rész - Alapanyagok »]
Gondolatok napjaink ajándékozási kérdéseiről2020.10.21
Partnereink egyre gyakrabban keresnek meg bennünket azzal, hogy a vírushelyzet miatt online tartott konferenciájuk "virtuális résztvevőinek”, vagy az elmaradt személyes találkozók / kiállítások / céges rendezvények "részt nem vevőinek” tudnánk-e névre szóló csomagban (cégük nevében)… [Tovább: Gondolatok napjaink ajándékozási kérdéseiről »]
3 koronás reklámajándék ötlet 2020.04.09
Válságos időkben más szempontból kell átgondolnunk, hogy kinek, mire van szüksége, mi a marketing szerepe az emberek életében. Egy pár éve végzett (AC Nielsen) kutatásunk szerint a reklámajándék a marketingnek azon szelete, amit az emberek szívesen és örömmel fogadnak minden más reklámozási móddal… [Tovább: 3 koronás reklámajándék ötlet »]
A hasznos reklámajándék2020.01.21
A promóciós cikkek hatékony eszközök a márka ismertségének erősítésében, de ha nem megfelelő promóciós ajándékot választunk, annak csekély hatása lesz, elképzelhető, hogy nem lesz használva, nem lesz szem előtt. Azok a tárgyak, amelyek nem hasznosak egy adott iparág szereplői számára, nem fogják… [Tovább: A hasznos reklámajándék »]
Retró vs. vintage2020.01.17
A reklámajándékos cégek kínálata - a katalógusok éves kibocsátása miatt - mindig kis késéssel követi az aktuális trendeket, emiatt a szalmaláng módjára elhamvadó stílusok és termékek többnyire be sem kerülnek a kínálatunkba. A reklámajándék piac másik sajátossága, hogy azok a standard ízlést… [Tovább: Retró vs. vintage »]
A reklámajándékozás sóhajok hídja2020.01.10
Az általánosságban véve hasznos ajándékok egy adott környezetben nem mindig tűnnek annak. Ha például egy iránytűs kulcstartót ajándékozunk egy nehézipari szakkiállításon, akkor ez abban a környezetben nem releváns, így akár a kukába is kerülhet. A rendezvény környezetéhez, a célcsoport igényeihez… [Tovább: A reklámajándékozás sóhajok hídja »]