Szakmai blog
A reklámajándék, mint hirdetési felület2020.01.03
A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak… [Tovább: A reklámajándék, mint hirdetési felület »]
Márton-napi kellékek2019.11.11
Először is tisztázzuk a fogalmakat. Mi a lúd, liba? Ha a Gőgös Gúnár Gedeonból nem derült volna ki: Az európai fajtákat (Anser anser domestica) a nyári lúd (Anser anser), az ázsiaiakat és amerikaiakat a bütykös lúd (Anser cygnoides, Cygnopsis cygnoides) háziasításával hozták létre. A lúd… [Tovább: Márton-napi kellékek »]
A moszkvai öszvér legendája2019.10.02
azaz a Moscow Mule koktél története, szóval mire való ez a rézbögre? Mint már több blogbejegyzésben utaltam rá, egy termék eladásához "csak" egy jó ötlet kell. Hogyan lehet rézbögrét eladni? Ehhez is csak egy sztori kell, és ez a moszkvai öszvér története. A Moscow Mule egy koktél, amit ilyen… [Tovább: A moszkvai öszvér legendája »]
5-let, hogy hogy ne csináljunk üzleti partnerünkből szendvicsembert2019.09.30
A közelgő ünnepek felvetik a kérdést, hogy az év végi ajándékozáskor ugyanazokat az alapelveket kövessük-e a reklámajándékaink emblémázásakor, mint év közben. Hogyan helyezzük el a PR-célú, egész éves együttműködést megháláló partnerajándékainkra cégünk logóját, üzenetét? Az év végi ajándékok… [Tovább: 5-let, hogy hogy ne csináljunk üzleti partnerünkből szendvicsembert »]
CMYK kontra Pantone2019.08.29
Saját kutatásunk is azt bizonyította, hogy a reklámajándék a legszívesebben fogadott reklámozási forma. Az emberek több, mint fele nagyobb örömmel fogad egy ajándékon hozzá eljutó reklámüzenetet, mint a TV-ből, rádióból, óriásplakátokról stb. ráömlő információhalmazt. Ennek tudatában a… [Tovább: CMYK kontra Pantone »]
CMYK kontra Pantone2019.08.29
Saját kutatásunk is azt bizonyította, hogy a reklámajándék a legszívesebben fogadott reklámozási forma. Az emberek több, mint fele nagyobb örömmel fogad egy ajándékon hozzá eljutó reklámüzenetet, mint a TV-ből, rádióból, óriásplakátokról stb. ráömlő információhalmazt. Ennek tudatában a… [Tovább: CMYK kontra Pantone »]
Golyó, de nem játék...2019.08.01
Kína, a világ első számú golyóstollgyártó nagyhatalma végre megoldást talált a golyóstoll legkisebb, de legfontosabb alkatrészének a gyártására is. A golyó egyszerűnek tűnik, ám annál nehezebb jó minőségben legyártani: öt éves kísérletezés eredményeként született meg a kínai golyó kínai acélból,… [Tovább: Golyó, de nem játék... »]
A bögredekorálás homályos foltjai2019.06.09
A kerámia bögrékről kijelenthetjük, hogy a reklámajándék portfólió állócsillagai, hiszen remek - sima, nagy, jól emblémázható - reklámfelületet biztosítanak, ráadásul a fogyasztók legfontosabb elvárását - hogy a kapott promóciós ajándék hasznos legyen - is teljesítik. Hogyan tudjuk biztosítani,… [Tovább: A bögredekorálás homályos foltjai »]
Futóversenyek idejére2018.09.24
Fehér alapon vakuvalEgyre több futó regisztrál a futóversenyekre, ami azt jelzi, hogy a hétköznapi edzéseket szívesen színesítik a mozgásra vágyók a közösségi élményt jelentő mozgással. A futás már nem csak a magányos farkasok sportja. A 2017-es Spar maratonon például összesen majdnem 32 ezren… [Tovább: Futóversenyek idejére »]
RFID - a védelem pártján2018.09.03
Az RFID egy viszonylag új technológia angol megnevezésének rövidítése: Radio Frequency IDentification, mely magyarra rádiófrekvenciás azonosításként fordítható. Ez az áldásos technológia, amelyet adatok tárolásához és továbbításához használnak a logisztikában, raktározásban is, a vonalkódhoz… [Tovább: RFID - a védelem pártján »]